Vés enrere 30/05/2024 Cicle de xerrades: De camí cap a la feina, a càrrec de Marlene Fernández Pérez (U. de La Laguna)

Vols ser intèrpret de conferències professional? El màster de la Universitat de La Laguna, un postgrau EMCI

24.05.2024

Dia: dijous 30 de maig del 2024
Horari: de 13.30 a 15.30
Aula: sala de Cabines 54.0T09 de l’edifici Tallers del Campus de Poblenou.

Ponent: Marlene Fernández Pérez (coordinadora acadèmica i docent del Màster)

És un acte híbrid. Enllaç Zoom.

Organitza: Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge

Breu resum:

T’has plantejat estudiar interpretació? Vols provar què se sent quan es fa interpretació simultània?
Vine dijous 30 de maig a les 13:30 a la Sala de Cabines de l’edifici Tallers del Campus de Poblenou.

Podràs entrar a les cabines i provar la interpretació simultània. També comptarem amb representació del Màster d’Interpretació de Conferències de La Laguna que ens parlaran de la seva oferta formativa.

El Màster Propi en Interpretació de Conferències de la Universitat de la Laguna acumula més de 30 anys d'experiència en formació d'intèrprets. Forma part del consorci European Masters in Conference Interpreting i ofereix un any de formació intensiva, professionalitzadora i personalitzada. En aquesta xerrada informarem sobre els detalls del MIC: el seu pla d'estudis, la metodologia de l'EMCI, la seva oferta lingüística i tot allò que vulguis saber.

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

Els ODS a la UPF