Vés enrere 24/01/2024 Jornada BATXIBAC

Dia: dimecres 24 de gener del 2024

Lloc: Auditori - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

Hora: de 10.00 h a 13.00 hores

La jornada constarà de tres presentacions:

• Clara Manubens, professora del Lycée Français de Barcelone
    Histoire de femmes au début du XXe siècle: Le rôle des femmes dans la Première Guerre mondiale, quels effets dans leur émancipation?
  • Guilhem Naro, professor de la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge
    L’emploi des temps verbaux dans les biographies
  • Laure Juanchich, agregada de cooperació per al francès de l’Ambaixada de França i
    Sammy Beauvillain, de Campus France
    Campus France et vous

Atesa la limitació d’aforament de l’auditori, no es podran acceptar totes les inscripcions a la jornada. La priorització es farà respectant l’ordre de recepció dels noms de les escoles i dels alumnes que arribin a través d’aquest formulari d'inscripció:

Més informació i dubtes a: [email protected].

Jornada coorganitzada amb el Lycée français de Barcelona i l’Institut Français de Barcelona, i que compta amb el suport del Departament d’Educació: