Vés enrere Connexions inesperades entre immunitat i fisiopatologia

Connexions inesperades entre immunitat i fisiopatologia

El proper dijous 23 de novembre, l'investigador Andrés Hidalgo impartirà al PRBB la xerrada Unexpected connections between immunity and pathophysiology.

16.11.2017

Seminario DCEXS Andrés Hidalgo - UPF

Andrés Hidalgo es va llicenciar en ciències biològiques a la Universitat Autònoma de Madrid el 1993, i es va doctorar a la mateixa universitat el 1999 després de treballar en el control de l'adhesió hematopoètica, al laboratori de Joaquín Teixidó (Centre d'Investigacions Biològiques, Madrid). L’any 2000 es va mudar a Nova York, on es va centrar en entendre els processos de migració de leucòcits i cèl·lules mare hematopoètiques així com els processos inflamatoris, al laboratori de Paul Frenette (Icahn School of Medicine at Mount Sinai). Després d'aconseguir un ajut Ramón y Cajal, es va incorporar com a investigador Junior II en el departament de aterotrombosis, Imatge i Epidemiologia del Centre Nacional d’investigacions Cardiovasculars Carlos III (CNIC) el 2008.

Actualment, la recerca d'Hidalgo se centra en la funció dels macròfags, els danys vasculars ocasionats per la migració dels neutròfils i la coordinació de les plaquetes.

El 23 de novembre a les 11.30 h, l'investigador Andrés Hidalgo impartirà la xerrada Unexpected connections between immunity and pathophysiology a la sala Charles Darwin del PRBB. La investigadora principal del laboratori de Proteïnes NFAT i sistema immunitari, Cristina López-Rodríguez, ha convidat a l'investigador com a part del programa dels Seminaris DCEXS.