Deep Learning Barcelona Symposium (DLBCN) 2019 - 19 i 20 de desembre

16.12.2019

El DTCL és co-organitzador del Deep Learning Barcelona Symposium (DLBCN) 2019 que se celebra a Barcelona els dies 19 i 20 de desembre.

El Deep Learning Barcelona Symposium (DLBCN) 2019 pretén mostrar el potencial de Barcelona dins de l’àmbit de la Intel·ligència Artificial i comptarà amb referents mundials en aprenentatge profund que es reuniran, per segon any consecutiu, a Barcelona. Aquesta trobada única reuneix investigadors multidisciplinaris en el camp de l’aprenentatge profund i mostra el potencial de Barcelona per convertir-se en el hub d’intel·ligència artificial del sud d’Europa. Hi participen quatre investigadors del nostre departament (la Gemma Boleda, la Laura Aina, el Roberto Dessì i el Ionut Sorodoc) amb dues xerrades i dos posters.

El simposi està organitzat per les principals universitats i centres de recerca locals en el camp de l’aprenentatge automàtic: la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), el Centre de visió per Computador, el Barcelona Supercomputing Center (BSC), la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i la Universitat de Barcelona (UB).