Investiga amb CosmoCaixa: col·laboració amb escoles (2018-2019)

Jornades de treball

2018

• Participació a la presentació de Investiga amb CosmoCaixa (Girona), iniciativa que proposa que els estudiants de primària desenvolupin un treball d’investigació al llarg del curs 2018-2019
    12 de novembre de 2018 [fotos; vídeos]

Projectes de les escoles

Investiga amb RecerCaixa: col·laboració amb escoles (2017-2018)

2018

• Acte de reconeixement del Servei Educatiu del Vallès i de l'Ajuntament de Castellar del Vallès. Escola El Sol i la Lluna. 21 de novembre de 2018
  • Sessió de recerca a l'Escola El sol i la Lluna, Castellar del Vallès. 28 de maig de 2018 [+]

2017

• Participació a la presentació de Investiga amb RecerCaixa, iniciativa que proposa que els estudiants de primària desenvolupin un treball d’investigació al llarg del curs 2017-2018. 27 de novembre de 2017 [+].

Projectes de les escoles

Escola Roc Blanc (Viladecavalls): “Què podem fer per donar a conèixer als infants l’existència de malalties minoritàries i aconseguir sensibilitzar-los, d’una manera propera i amena, de la necessitat d’investigar en aquest camp?”

Escola El Sol i la Lluna (Castellar del Vallès): “Entenem els metges?”

Col·legi Sant Gabriel (Viladecans): “Com es comunica la gent de la comunitat educativa del Col·legi Sant Gabriel de Viladecans amb els metges?”

Diccionaris de biomedicina

Primer diccionari de medicina il·lustrat

Primer diccionari de medicina il·lustrat. Direcció: Rosa Estopà (2018). Barcelona: Publicacions de l'Abadia de Montserrat [+].

• 29 de maig: Presentació del Primer diccionari de medicina il·lustrat a l'auditori de l'escola Santiago Ratés, Vilajuïga, a les 18:00 h [+].
  • 30 de maig: Presentació del Primer diccionari de medicina il·lustrat a la auditori IRLA, Girona, a les 19:00 h [+].
    • Ponents:
      Pilar Adroher, pediatra
      Susanna Arboleas, directora de l'escola Annexa Joan Puigbert
      Carme Busquets, metgessa i secretària de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Metges de Girona
      Rosa Estopà, professora de la Universitat Pompeu Fabra
      Clara Sales, mestra i exdirectora de l'escola Annexa Joan Puigbert
  • 31 de maig: Presentació del Primer diccionari de medicina il·lustrat a l'auditori de l'escola Sant Jordi, Pineda de Mar, a les 19:00 h [+].
  • 8 de juny: Presentació del Primer diccionari de medicina il·lustrat a l'auditori de l'escola Escaladei, Cerdanyola del Vallès, a les 17:00 h.

[notícies relacionades: COMG; Diari de Girona; El Punt Avui; El Punt Avui (2); Farmacosalud.com; La marina; La Vanguardia; Malgratcomunicació;Ràdio Pineda; Setmanari de l'Alt Empordà; Social.cat; TERMCAT; UPF]