Investiga amb RecerCaixa: col·laboració amb escoles

Jornades de treball

2017

• Participació a la presentació de Investiga amb RecerCaixa, iniciativa que proposa que els estudiants de primària desenvolupin un treball d’investigació al llarg del curs 2017-2018. 27 de novembre de 2017 [+].

Projectes de les escoles

Escola Roc Blanc (Viladecavalls): “Què podem fer per donar a conèixer als infants l’existència de malalties minoritàries i aconseguir sensibilitzar-los, d’una manera propera i amena, de la necessitat d’investigar en aquest camp?”

Escola El Sol i la Lluna (Castellar del Vallès): “Entenem els metges?”

Col·legi Sant Gabriel (Viladecans): “Com es comunica la gent de la comunitat educativa del Col·legi Sant Gabriel de Viladecans amb els metges?”

Diccionaris de biomedicina

Primer diccionari de medicina il·lustrat. Direcció: Rosa Estopà (2018). Barcelona: Publicacions de l'Abadia de Montserrat [+].

• 29 de maig: Presentació del Primer diccionari de medicina il·lustrat a l'auditori de l'escola Santiago Ratés, Vilajuïga, a les 18:00 h [+].
  • 30 de maig: Presentació del Primer diccionari de medicina il·lustrat a la auditori IRLA, Girona, a les 19:00 h [+].
    • Ponents:
      Pilar Adroher, pediatra
      Susanna Arboleas, directora de l'escola Annexa Joan Puigbert
      Carme Busquets, metgessa i secretària de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Metges de Girona
      Rosa Estopà, professora de la Universitat Pompeu Fabra
      Clara Sales, mestra i exdirectora de l'escola Annexa Joan Puigbert
  • 31 de maig: Presentació del Primer diccionari de medicina il·lustrat a l'auditori de l'escola Sant Jordi, Pineda de Mar, a les 19:00 h [+].
  • 8 de juny: Presentació del Primer diccionari de medicina il·lustrat a l'auditori de l'escola Escaladei, Cerdanyola del Vallès, a les 17:00 h.

[notícies relacionades: COMG; Diari de Girona; El Punt Avui; El Punt Avui (2); Farmacosalud.com; La marina; La Vanguardia; Malgratcomunicació;Ràdio Pineda; Setmanari de l'Alt Empordà; Social.cat; UPF]