Pots sol·licitar el certificat acadèmic electrònic a través del catàleg de procediments de la Seu electrònica de la UPF,1

Procediment
  • Sol·licitud: dins de la Seu electrònica  trobaràs el catàleg de procediments.
  • Idioma del Certificat: cal especificar si es vol el certificat en català, en castellà o en anglès.
  • Avantatges del certificat acadèmic electrònic: segur i ràpid d'obtenir, estalvi de temps i de desplaçaments i document amb plena validesa legal sense límit de temps.
  • Les sol·licituds en què es demana alguna informació addicional, cal formalitzar-les mitjançant un imprès al Punt d'Informació a l'Estudiant, i realitzar prèviament el pagament de la taxa d'expedició corresponent.
Termini Durant tot el curs acadèmic.2
Resolució En finalitzar el procés, l'estudiant rebrà el certificat acadèmic electrònic en pocs minuts per e-mail.
Competència Universitat Pompeu Fabra

1 Consulta amb quins certificats pots sol·licitar-lo

2 Atenció: si el màster està en curs, les qualificacions no s'incorporen a l'expedient fins el tancament d'actes (consulta a la teva secretaria per concretar les dates de tancament)