Pots sol·licitar el certificat acadèmic electrònic a través de la seu electrònica de la UPF, amb el carnet UPF amb certificació digital, o bé amb el DNI electrònic.1

Procediment
  • Sol·licitud: Seu electrònica
    (a catàleg de procediments: Comunitat universitària).
  • Idioma del Certificat: cal especificar si es vol el certificat en català, en castellà o en anglès.
  • Avantatges del certificat acadèmic electrònic: segur i ràpid d'obtenir, estalvi de temps i de desplaçaments i document amb plena validesa legal sense límit de temps.
  • Les sol·licituds en què es demana alguna informació addicional, cal formalitzar-les mitjançant un imprès al Punt d'Informació a l'Estudiant, i realitzar prèviament el pagament de la taxa d'expedició corresponent.
Termini Durant tot el curs acadèmic.2
Resolució En finalitzar el procés, l'estudiant rebrà el certificat acadèmic electrònic en pocs minuts per e-mail.
Competència Universitat Pompeu Fabra

1 Si no disposes del carnet UPF amb certificació digital o bé DNI electrònic, pots sol·licitar el certificat acadèmic fent un CAU a través d'aquest enllaç.

2 Atenció: si el màster està en curs, les qualificacions no s'incorporen a l'expedient fins el tancament d'actes (consulta a la teva secretaria per concretar les dates de tancament)