Felicitats!

Ja tens una plaça per gaudir del programa MApS. Aquests són els passos que has de fer per poder cobrar l'ajut i acreditar correctament les pràctiques que facis:

Abans de marxar:

1. Contacta amb la teva secretaria per informar que tens la plaça i que et caldrà reconèixer crèdits, per mantenir l'expedient obert, si cal, fins que tornis.
  2. Contacta amb la teva universitat d'acollida per confirmar el calendari, si necessiten més documentació per registrar-te, informar-te sobre els tràmits de visat i possibles vacunes (si és el cas), i allotjament.
  3. Signa el document de compromís, informant del teu número de compte, i demana la teva assegurança al Servei de Relacions Internacionals (SRI). Així podrem tramitar el primer pagament (70% del total de l'import de la beca).

Durant la teva estada:

1. Confirma la teva arribada a la universitat d'acollida i realitza l'estada, d'acord amb les condicions de la plaça.
  2. Demana un certificat d'estada abans de marxar, amb les dates d'estada i hores realitzades.

A la teva tornada:

1. Lliura el certificat d'estada a l'Oficina de Mobilitat i Acollida (OMA)
  2. Prepara una memòria o adapta el treball final si n'has hagut d'entregar un a la universitat d'acollida. En el termini màxim d'un mes des de la teva tornada, lliura'l a/el teu/va coordinador/a de pràctiques, per tal que et confirmi els crèdits que podràs incorporar i la nota.
  3. Contacta amb l'OMA per confirmar que ja has entregat la memòria i pots incorporar crèdits per a tramitar el segon pagament.
  4. Contacta amb la teva secretaria per assegurar la incorporació de crèdits, i si ja has finalitzat els estudis, el tancament definitiu de l'expedient.