David Abellán

L’estudiant David Abellán Tugas, de l’Institut Josep Mestres i Busquets de Viladecans, ha resultat guanyador de la 16a edició del Premi d’Economia i Empresa de la UPF.

L’objectiu d’aquest premi, organitzat per la Facultat d’Economia i Empresa, és incentivar des dels primers nivells de l’ensenyament secundari, l’estudi en l’àmbit de l’economia i de l’empresa.

El jurat composat per la professora Anna Torres i els professors Humberto Llavador i Filippo Ippolito, van atorgar el premi al treball “Els efectes de la deslocalització del sector textil espanyol a Bangladesh” realitzat per David Abellán Tugas.

El jurat ha destacat la visió global del treball que parteix d' una pregunta rellevant i ben definida, i que es recolza amb rigor en l’anàlisi de les dades econòmiques, socials i mediambientals per assolir les seves conclusions.

A la convocatoria d’aquest curs 2021-22 s’han presentat vint-i-cinc treballs d’estudiants de batxillerat de centres d’ensenyament secundari públics, privats, o concertats de Catalunya.

Per a conèixer els detalls de la resolució del jurat, consulteu l’acta.

Dr. Walter Garcia-Fontes, degà de la Facultat d’Economia i Empresa, David Abellán, estudiant guanyador, i Manel Giménez, tutor del treball

Edicions Edicions