La Facultat d'Economia i Empresa convoca el Premi d’Economia i Empresa (18a edició) de la Universitat Pompeu Fabra. El propòsit d’aquesta convocatòria és incentivar, des dels primers nivells de l’ensenyament secundari, l'estudi en l'àmbit de l'economia i de l'empresa.

S'atorga el Premi d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra al millor treball de recerca versant sobre temes d'economia i empresa realitzat durant el curs acadèmic 2023-2024 en els centres d'ensenyament secundari públics, privats o concertats d'Espanya.

Dr. Walter Garcia-Fontes, degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Jaume Vidal, guanyador del Premi, i Fernando Guirao, president del Jurat del Premi
Dr. Walter Garcia-Fontes, degà de la Facultat
d’Economia i Empresa, Jaume Vidal, guanyador del Premi
i Fernando Guirao, president del Jurat del Premi.

L’estudiant Jaume Vidal Llauradó, de l’Institut d’Altafulla, va resultar guanyador de la 17a edició del Premi d’Economia i Empresa de la UPF.

El jurat composat pels professors Fernando Guirao, Isaac Baley i Christian Brownlees, van atorgar el premi al treball “Rare Earth Elements: The pillar of modern technologies” realitzat per Jaume Vidal.

El jurat va destacar que el treball identifica un tema original, d’importància estratégica actual i d’impacte econòmic, polític i social de forma assequible però informada, introduint varies capes d’anàlisi, des de la general i teòrica a la individual i pràctica.

A la convocatòria del curs 2022-23 es van presentar trenta-tres treballs d’estudiants de batxillerat de centres d’ensenyament secundari públics, privats, o concertats de Catalunya.