Atrás Ecole Polytechnique de Tunisie, visita l’ESUP

Ecole Polytechnique de Tunisie, visita l’ESUP

El passat 12 de gener, 41 estudiants de segon any de l’Escola Politècnica de Tunis van visitar l’Escola Superior Politècnica de la Universitat Pompeu Fabra.
23.01.2018

Ecole Polytechnique de Tunisie és una escola de renom considerada la millor d’enginyers al país. Prop de 2.000 estudiants tunisians i estrangers passen un examen nacional per accedir a aquesta escola després d’haver passat dos anys d’estudis preparatoris després del batxillerat. El seu pla d’estudis és multidisciplinari i els seus estudiants són preparats per convertir-se en gestors potencials a les grans empreses, públiques o privades.

Des que es va inaugurar el 1994, l’escola ofereix tres especialitats: senyals i sistemes,  mecànica i estructura, economia i gestió científica.

La formació dels estudiants inclou un viatge d’estudis on els estudiants descobreixen les empreses més conegudes del país.

Per a aquest any, els 41 estudiants de segon any van escollir Espanya com a destí del seu viatge d’estudis. Aquest viatge va transcórrer del 8 al 15 de gener de 2017 i l’itinerari incloïa uns dies a Barcelona, i van aprofitar per visitar la nostra universitat.

La visita a l’Escola Superior Politècnica va ser un dels passos essencials del viatge. Els estudiants tunisians van tenir l’oportunitat de conèixer  els nostres programes educatius i la nostra recerca, juntament  amb una visita guiada al Tecno Track on van conèixer de primera mà els  projectes i artefactes desenvolupats pels grups de recerca del DTIC.