Vés enrere UPFeina!

UPFeina!

23.10.2019

Un any més, el Servei de Carreres Professionals organitza UPFeina, la fira d'ocupació de la Universitat, que enguany celebrarà la seva 15a. edició el proper dimecres 13 de novembre, al campus de la Ciutadella, entre les 10.00 i les 18.00 hores.

La fira és un espai de trobada i networking entre estudiants (tant de grau com de postgrau) i graduats, i empreses i institucions que vénen a oferir estades de pràctiques i/o llocs de treball.

En aquesta edició, comptarem amb 49 empreses, 9 entitats culturals i del tercer sector i 4 administracions públiques, a banda de les escoles del Grup UPF, que vénen a promoure els seus estudis.

A banda de l’espai d'exposició, es faran sessions d’entrevistes curtes amb empreses d’un mateix sector, i els estudiants i els graduats que hi estiguin interessats han d'inscriure-s'hi prèviament. Es tracta d’una versió renovada de l'habitual Job Speed Dating, però organizada per sectors d'activitat.

Des de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials us animem especialment a anar-hi, per conèixer i donar-vos a conèixer entre les potencials entitats ocupadores dels nostres perfils professionals.