Vés enrere Política Social i Administració: la Universitat es situa en el bloc de les 150 millors universitats del món

Política Social i Administració una disciplina avaluada per QS per primer cop aquest any i on la UPF s’ha situat entre les cent millors universitats del món. També es situa entre les 150 millors universitats del món en disciplines com Polítiques i Relacions Internacionals i Sociologia, entre d'altres.
30.03.2016

La UPF millora la seva posició al rànquing de disciplines de QS

22.03.2016

La UPF ha millorat o consolidat la posició en totes les disciplines avaluades en el rànquing per matèries que QS ha fet públic avui. Dels onze camps avaluats, destaca la posició de la Universitat en els estudis en Economia i Econometria, que se situen entre els vint millors del món, i en Política Social i Administració, una disciplina avaluada per QS per primer cop aquest any i on la UPF s’ha situat entre les cent millors universitats del món.

Pel que fa a la resta de matèries, la Universitat se situa en el bloc de les 150 millors universitats del món en les àrees de Comptabilitat i Finances; Comunicació i Estudis dels Mitjans, i Lingüística. Seguidament, destaca en les disciplines de Dret, Polítiques i Relacions Internacionals, Sociologia i Llengües Modernes (151-200) i, finalment, en els camps de Medicina i Biologia (301-350).

La taula següent mostra l’evolució de la UPF en aquest rànquing en els darrers cinc anys.

Veure noticia completa