La UPF Barcelona School of Management és l'escola de management de la Universitat Pompeu Fabra. Ofereix màsters, postgraus i cursos d'especialització en Gestió i Direcció d'Empreses, Dret, Política i Gestió Pública, Creativitat i Tecnologia, Economia, Gestió i Ciències de la Salut, Comunicació i Periodisme, Màrqueting i Branding, Comptabilitat, Finances i Recursos Humans.

L'escola concep la formació com a unió entre universitat i empresa. Per aquest motiu, tots els màsters i postgraus es desenvolupen de manera conjunta entre els acadèmics més prestigiosos de la UPF i professionals reconeguts d'empreses líder i autoritats públiques.

La missió de la UPF Barcelona School of Management és desenvolupar professionals que transformin la societat desafiant allò establert amb ciència i sentit social. Entén el management com un recurs essencial en el desenvolupament de qualsevol professió, no només vinculat al món de l'empresa o a les funcions directives.