Carta de col·laboracions amb la UPF

La UPF som una universitat altament compromesa amb l’entorn social i econòmic, i posem el nostre potencial de recerca i coneixement al servei del desenvolupament i el creixement econòmic i del benestar de la població.

Volem teixir unes relacions que creïn valor per a la Universitat i per a les empreses i entitats.

Les vies de col·laboració mútua són múltiples. En aquesta web us les mostrem i us convidem a apropar-vos-hi i a cercar plegats oportunitats de creixement compartit.

Campus de la Ciutadella

Universitat Pompeu Fabra

• 16a. millor universitat jove del món (menys de 50 anys) en el rànquing Times Higher Education
  • 1a. entitat espanyola en captació de finançament europeu per a recerca
  • 1a. universitat espanyola en producció científica per professor (Informe IUNE, 2021)

Les nostres experteses

UPF

Opcions de col·laboració amb empreses i altres entitats

Estudiants a l'aula

Els nostres espais

Els espais de la UPF estan ubicats en edificis històrics. Són espais amb personali-tat, polivalents i multisensorials, i situats al centre cultural i de negocis de Barcelona. Per a més informació sobre el lloguer d’espais i equipaments.

Patrocini i mecenatge