Us recomanem que feu una lectura atenta de la següent informació.

Curs de l'estada:

Comunicació Audiovisual: 3r i 4t curs
Periodisme: 4t curs
Publicitat i Relacions Públiques: 3r curs

Estàs interessat a demanar una plaça per marxar el curs 2024-25? Si és així, hauràs de fer la sol·licitud durant el curs 2023-24.

Acreditació de l'idioma: nivell requerit i altres condicions de la universitat de destinació:

La UPF fixa el nivell d'idioma que es requereix per a cada plaça.  En cas de no disposar del nivell exigit, no es podrà accedir a la destinació. Per consultar el nivell requerit de cada plaça, accediu a la pàgina de destinacions:

Places de la Facultat de Comunicació
Places de diversos estudis

Consulteu el nivell requerit a la columna Idioma i nivell requerit en el moment de sol·licitar.

És possible que la universitat de destí demani un títol més específic (per exemple, als Estats Units poden requerir un nivell específic de TOEFL). Serà responsabilitat de l'estudiant acreditar-ho en el termini que determini la universitat de destí.
Consulteu les condicions específiques a la columna Condicions de la universitat de destinació.

Consulteu l'enllaç a la informació sobre com i quan acreditar un idioma.

• Atorgament d'una plaça

Es recomana que sol·liciteu únicament les destinacions que us interessin, no és necessari omplir les 8 opcions. Així mateix, en cas de no obtenir cap plaça podeu optar a les places vacants de la reassignació. Per a més informació sobre l'assignació i reassignació de places contacte amb l'OMA a través del CAU.

Podeu consultar el CALENDARI-RESUM de la convocatòria de mobilitat internacional