Equip de la Unitat de Coordinació Acadèmica de Comunicació Equip de la Unitat de Coordinació Acadèmica de Comunicació

• José Fernández Cavia, responsable de l'UCA de Comunicació i director del Departament de Comunicació, exerceix les funcions de la coordinació general de tots els àmbits de la UCA.
  • Jordi Balló Fantova, degà de la Facultat de Comunicació, responsable de l'àmbit de grau i qualitat.
  • Glòria Salvadó Corretger, sotsdirectora del Departament de Comunicació, responsable de màster i doctorat.
  • Frederic Guerrero Solé, sotsdirector del Departament de Comunicació, responsable de l'àmbit de recerca i transferència.
  • Oliver Pérez Latorre, secretari del Departament de Comunicació, responsable de l'àmbit de planificació i projecció.
  • Rafael Pedraza Jiménez, secretari de la Facultat de Comunicació, responsable de l'àmbit de professorat.
  • Cristina Gorgues Griñan, cap de l'UGA de Comunicació.

Equips de direcció Equips de direcció

Comissions Comissions

Junta de Facultat Junta de Facultat

Consell de Departament Consell de Departament