La UPF posa al vostre abast la possibilitat de realitzar una estada acadèmica en universitats estrangeres mitjançant els programes d'intercanvi Erasmus (universitats no europees), Erasmus Pràctiques (consecutius, no a la vegada) i Convenis bilaterals (universitats a la resta del món), amb el vistiplau de la Facultat i en funció de la demanda.

La mobilitat internacional és una experiència de creixement personal en el qual adquirireu nous coneixements, diversificareu i ampliareu el vostre currículum, perfeccionareu un o més idiomes i madurareu com a estudiants, com a persones i com a futurs professionals.

Actualment, la Facultat de Comunicació té acords amb universitats de 33 països dintre del marc dels programes de mobilitat Erasmus+ i Convenis Bilaterals. Consulteu l'oferta de places del curs 2024-25 sobre les universitats.

Contactes

Convocatòria per marxar el curs 2024-25

Sessions Informatives de la convocatòria en curs:

SESSIÓ INFORMATIVA sobre l'acreditació dels idiomes per a la mobilitat. 18 d'octubre del 2023 - video de la sessió.
SESSIÓ INFORMATIVA a càrrec del Coordinador de Mobilitat i del Coordinador acadèmic d'Idiomes UPF, adreçada als estudiants de 1r curs de CAV, PER i PRP, sobre idiomes per a la futura mobilitat: 12 de juny del 2023, a les 15.30h a l'Auditori del Campus  Poblenou. Gravació de la Sessió i presentació d'Idiomes UPF i presentació de la Secretaria.
SESSIÓ INFORMATIVA GENERAL a càrrec de l'OMA i personal de la Secretaria :  15 de novembre del 2023 a les 9:00 hores, a l'auditori de Poblenou. (Gravació de la Sessió).
SESSIÓ INFORMATIVA a càrrec de l'OMA, adreçada a esudiants amb plaça assignada (consulteu calendari)
SESSIÓ INFORMATIVA adreçada a estudiants amb plaça assignada, a càrrec del Coordinador de Mobilitat, de la Secretaria i de les tutores i tutor de mobilitat: dimarts 2 d'abril del 2024, a les 13.30h, a l'auditori Campus Poblenou   - (Gravació de la Sessió Presentació)

CONSULTEU LA GUIA RÀPIDA de qui fa què