La UPF posa al vostre abast la possibilitat de realitzar una estada acadèmica en universitats estrangeres mitjançant els programes d'intercanvi Erasmus (universitats no europees), Erasmus Pràctiques (consecutius, no a la vegada) i Convenis bilaterals (universitats a la resta del món), amb el vistiplau de la Facultat i en funció de la demanda.

La mobilitat internacional és una experiència de creixement personal en el qual adquirireu nous coneixements, diversificareu i ampliareu el vostre currículum, perfeccionareu un o més idiomes i madurareu com a estudiants, com a persones i com a futurs professionals.

Actualment, la Facultat de Comunicació té acords amb universitats de 33 països dintre del marc dels programes de mobilitat Erasmus+ i Convenis Bilaterals. Consulteu l'oferta de places del curs 2020-21 sobre les universitats.

Convocatòria per marxar el curs 2020-21

Sessions informatives:

• Sessió informativa per a tots els estudiants de primer curs: (pròximament) -Podeu consultar la Presentació 2019
  • Sessió informativa per als estudiants de segon curs de Comunicació Audiovisual i Periodisme: (pròximament). Podeu consultar la Presentació 2019
  • Sessió informativa general: octubre 2020
  • Sessió informativa adreçada als estudiants amb plaça assignada: 12 de març del 2020 a les 13.30 hores, aula 52.019.