La UPF posa al vostre abast la possibilitat de realitzar una estada acadèmica en universitats estrangeres mitjançant els programes d'intercanvi Erasmus (universitats no europees), Erasmus Pràctiques (consecutius, no a la vegada) i Convenis bilaterals (universitats a la resta del món), amb el vistiplau de la Facultat i en funció de la demanda.

La mobilitat internacional és una experiència de creixement personal en el qual adquirireu nous coneixements, diversificareu i ampliareu el vostre currículum, perfeccionareu un o més idiomes i madurareu com a estudiants, com a persones i com a futurs professionals.

Actualment, la Facultat de Comunicació té acords amb universitats de 33 països dintre del marc dels programes de mobilitat Erasmus+ i Convenis Bilaterals. Consulteu l'oferta de places del curs 2021-22 sobre les universitats.

Convocatòria per marxar el curs 2022-23

Sessions informatives:

• Sessió informativa per a tots els estudiants de primer curs: (pendent) consultar la Presentació 2019
  • Sessió informativa per als estudiants de segon curs de Comunicació Audiovisual i Periodisme: (pendent). Podeu consultar la Presentació 2019
  • Sessió informativa general: (pendent)

CONVOCATÒRIA CURS ACADÈMIC 2021-22

Convocatòria Extraordinària Restringida de Mobilitat Internacional 2021-22 de la Facultat de Comunicació.

Sessió Informativa per a estudiants amb plaça assignada: 22 d'Abril del 2021 a les 12 hores (GRAVACIÓ DE LA SESSIÓ INFORMATIVA)