La UPF posa al vostre abast la possibilitat de realitzar una estada acadèmica en universitats estrangeres mitjançant els programes d'intercanvi Erasmus (universitats no europees), Erasmus Pràctiques (consecutius, no a la vegada) i Convenis bilaterals (universitats a la resta del món), amb el vistiplau de la Facultat i en funció de la demanda.

La mobilitat internacional és una experiència de creixement personal en el qual adquirireu nous coneixements, diversificareu i ampliareu el vostre currículum, perfeccionareu un o més idiomes i madurareu com a estudiants, com a persones i com a futurs professionals.

Actualment, la Facultat de Comunicació té acords amb universitats de 33 països dintre del marc dels programes de mobilitat Erasmus+ i Convenis Bilaterals. Consulteu l'oferta de places del curs 2024-25 sobre les universitats.

Contactes

Convocatòria per marxar el curs 2024-25

Sessions Informatives de la convocatòria en curs:

Sessió Informativa sobre l'acreditació dels idiomes: video de la sessió

Curs 2023-24: sessió Informativa a càrrec del Coordinador de Mobilitat i del Coordinador acadèmic d'Idiomes UPF, adreçada als estudiants de 1r curs de CAV, PER i PRP, sobre informació d'idiomes per a la futura mobilitat - dilluns 12 de juny a les 15.30 hores - Auditori Campus Poblenou. Gravació de la Sessió i presentació d'Idiomes UPF i presentació de la Secretaria.

Curs 2024-25 - SESSIÓ INFORMATIVA a càrrec de l'OMA i personal de la Secretaria :   15 de novembre del 2023 a les 9:00 hores, a l'auditori de Poblenou. (Gravació de la Sessió).

Curs 2023-24: Sessions Informatives per a estudiants amb plaça assignada:

• Sessió a càrrec de l'OMA (Oficina de Mobilitat) - Divendres 17 de març - consulteu hora a la web d'estudiar fora
  • Sessió a càrrec del Coordinador de Mobilitat, de Secretaria i dels tutors de mobilitat - Dimarts 14 de març a les 13h - Auditori Campus Poblenou - Gravació de la Sessió (gravació curs anterior) i Presentació

Curs 2024-25: Sessions Informatives per a estudiants amb plaça assignada: (pendent)