Diari de Barcelona
La producció periodística i comunicativa que generen els estudiants de la Facultat de Comunicació de la UPF també es trasllada informativament a la societat a través del Diari de Barcelona, un projecte que ha fet renéixer una capçalera històrica i que vol ser un mitjà de comunicació a l'alçada de les transformacions socials actuals per explicar com es configura el món d'avui.

Mitjà de comunicació multiplataforma, produït a la Redacció Integrada, fet principalment per l'alumnat de Periodisme, juntament amb el de Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques, Traducció i Interpretació, així com el d'altres graus i màsters de la UPF. El Diari de Barcelona, desaparegut el 2009, va ser recuperat per la Universitat Pompeu Fabra mitjançant un acord amb l'Ajuntament de Barcelona.

Coordinat pels professors del Grau en Periodisme de la UPF, el projecte suposa la transformació de la capçalera històrica en format web de caràcter generalista, amb especial atenció als joves, i inclou tota mena de formats periodístics.

Qui som? Diari de Barcelona