Procediment

1. Assignatures a cursar a la universitat de destinació

Aquest apartat consisteix en que afegiu totes les assignatures, una per una, que cursareu a l'intercanvi.

• Per a cada assignatura, empleneu els camps del requadre Defineix les assignatures que cursarà a... de la manera següent:
    • Codi assignatura: afegiu el codi que l'assignatura té a la universitat de destinació
    • Descripció: escriviu el nom original de l'assignatura (confirmeu que l'heu escrit correctament perquè serà el que constarà al vostre expedient de la UPF), sense traduir-lo
    • Crèdits locals: indiqueu el número de crèdits que té l'assignatura a la universitat de destinació
    • Crèdits ECTS: feu constar el valor en crèdits ECTS. Per a universitats que no treballin amb ECTS, podeu consultar la taula d'equivalències.
  • Premeu Gravar després d'incloure cada assignatura. Aquestes quedaran afegides al requadre Assignatures definides
  • Erasmus+: seleccioneu el període en el qual cursareu cada assignatura

2. Relació d'assignatures universitat de destinació - UPF

Aquest apartat consisteix en que relacioneu les assignatures de la universitat de destí amb les de la UPF. Totes les assignatures introduïdes en el pas anterior, apareixeran a la columna de l'esquerra d'aquest nou apartat.

És imprescindible fer la relació d'assignatures d'acord amb la informació que aparegui a la taula d'assignatures reconegudes

• Marqueu l'assignatura de la part esquerra i relacioneu-la amb l'assignatura UPF de la part dreta, ja sigui una assignatura del vostre pla d'estudis o crèdits optatius.
  • En cas que seleccioneu alguna assignatura que ja tingueu matriculada en el curs actual, o en un curs anterior i estigui suspesa, aquesta quedarà marcada en color vermell. Es tracta d'una verificació automàtica.
  • Les relacions múltiples d'assignatures pemeten fer correspondències de les maneres següents:
    • una assignatura a destí equival a una assignatura del vostre pla d'estudis UPF, a més d'incorporar-hi els crèdits restants fins a obtenir l'equivalència (és el cas més comú, més avall trobareu un exemple)
    • una assignatura a destí equival a dues assignatures del vostre pla d'estudis UPF
    • dues assignatures a destí equivalen a una assignatura del vostre pla d'estudis UPF
  • A la part Assigantures a UPF les columnes Crèdits i Crèdits ECTS han de ser idèntiques ja que a la UPF ja que els crèdits són ECTS
  • Les assignatures reconegudes per crèdits optatius les heu de relacionar una a una, per separat.
  • Premeu Gravar després de cada relació d'assignatures que establiu.

Observeu que a mesura que aneu establint relacions d'assignatures, aquestes queden reflectides al requadre inferior Relació entre assignatures:

3. Com incorporar els crèdits restants

En el cas que una assignatura de la universitat de destinació tingui més crèdits que la seva correspondència amb la de la UPF, podeu decidir incorporar aquesta diferència com a crèdits optatius.  Seguiu l'exemple següent:

• Suposem que a la taula apareix que l'assignatura Transition Economics (6 ECTS) es reconeix per 20854 Economia de la Informació (5 ECTS)
  • A la columna de l'esquerra, marqueu l'assignatura de la universitat de destinació: Transition Economics (6 ECTS)
  • A la columna de la dreta, seleccioneu: l'assignatura UPF per la qual està reconeguda, 20854 Economia de la Informació (5 ECTS), i Crèdits optatius, tot indicant el número de crèdits restants fins a l'equivalència (1 ECTS)
  • El crèdit optatiu restant s'incorporarà al vostre expedient com una assignatura de mobilitat de valor d'1 crèdit

Prement el botó Gravar, la relació d'assignatures quedarà reflectida al requadre inferior de la següent manera:

Erasmus+: indicar el nivell d'anglès i el link a la web del catàleg de cursos.

4. Impressió i estat de l'acord

Des d'aquest apartat podreu veure l'estat de l'acord i imprimir-lo. Quan el Coordinador d'Intercanvis de la Facultat hagi aprovat l'Acord d'Estudis, rebreu un correu al vostre compte de la UPF. Llavors:

• Imprimiu el document prement el botó Imprimir acord UPF

El document resultant tindrà el següent aspecte:

Signeu-lo i lliureu-lo a la Secretaria de la Facultat, o bé envieu-lo per CAU