L'acord d'estudis

L'acord d'estudis és el document en el qual s'estableixen les relacions entre les assignatures que proposeu cursar fora i la seva correspondència amb assignatures de la UPF.

1. Confecció de l'acord d'estudis

Quan s'ha d'emplenar:  ABANS DE MARXAR
Com s'ha d'emplenar: accediu a l'aplicació  https://secretariavirtual.upf.edu/sigma/html/AlumMobilitatOUT.html

• Accés: DNI format 12345678A
  • Contrasenya: format ddmmaaaa
  • Cliqueu al requadre Acord d'estudis per accedir a la pàgina de confecció de l'acord. Observeu que a la part superior hi ha una barra de progrés que us indica en quin apartat esteu.

Com es fa l'acord d'estudis

On s'ha de lliurar: signeu l'acord i envieu-lo per CAU a la secretaria de la facultat.

2. Confirmació de l'acord d'estudis

Quan s'ha de confirmar o modificar: durant les 4 primeres setmanes del teu intercanvi
Com s'ha fer: accediu a l'aplicació  https://secretariavirtual.upf.edu/sigma/html/AlumMobilitatOUT.html

• Accés: DNI format 12345678A
  • Contrasenya: format ddmmaaaa

On s'ha de lliurar: envieu-lo per CAU, SIGNAT per vosaltres i SIGNAT i SEGELLAT per la universitat de destí.

És possible que vulgueu modificar assignatures que en principi teníeu intenció de cursar. Es poden donar situacions diverses:

• Accediu a l'aplicació
  • Cliqueu al requadre Acord d'estudis, que està situat a la part inferior de la pàgina
  • Premeu el botó Imprimir acord uni destinació
  • Imprimiu i signeu el document que obtindreu. És imprescindible que la universitat de destinació també el signi i el segelli
  • Accediu a l'aplicació
  • Cliqueu al requadre Acord d'estudis, que està situat a la part inferior de la pàgina
  • En la nova pantalla, cliqueu a l'apartat Relació Assignatures universitat de destinació - UPF
  • En aquesta mateixa pàgina, a la part inferior hi trobareu el requadre Relació entre assignatures
  • Premeu el botó Esborrar per eliminar la relació de l'assignatura de destinació amb la de la UPF:

Observeu que l'assignatura esborrada es desplaça a la part superior de la pàgina, concretament al requadre de l'esquerra Assignatures a universitat de destinació:

• A continuació, aneu a l'apartat Assignatures a cursar universitat de destinació
  • Premeu Esborrar per eliminar definitivament l'assignatura que ja no cursareu:

Una vegada hagueu esborrat l'assignatura, caldrà que el Coordinador d'intercanvis de la UPF aprovi aquests canvis. Rebreu un correu electrònic informatnt-vos que ja podeu imprimir el document. Llavors:

• Accediu novament a l'aplicació
  • Feu clic al requadre inferior Acord d'estudis
  • Premeu el botó Imprimir acord uni destinació
  • Imprimiu i signeu el document obtingut. És imprescindible que la universitat de destinació també el signi i el segelli
  • Escanegeu-lo i envieu-lo a Secretaria mitjançant CAU

Important: abans de fer canvis d'assignatures, assegureu-vos que la nova assignatura apareixi a la taula d'assignatures reconegudes. En cas que no hi consti, consulteu amb el tutor/a.

Per canviar assignatures, haureu de realitzar dues accions:

1. Seguiu les indicacions que trobareu a Voleu esborrar assignatures, fins al punt d'esborrar definitivament l'assignatura que ja no cursareu
  2. Seguiu les indicacions que trobareu a Voleu afegir assignatures fins a la conclusió del tràmit (enviament del document a Secretaria)

Des de Secretaria matricularem les assignatures i crèdits que constin a la confirmació de l'acord. A partir d'aquest moment NO es podran fer canvis, excepte per causa justificada i amb el vistiplau del Coordinador d'Intercanvis.

• Per afegir noves assignatures, seguiu les indicacions que trobareu més amunt en aquesta mateixa pàgina, Confecció de l'acord d'estudis

Una vegada hagueu afegit assignatures, caldrà que el Coordinador d'intercanvis de la UPF aprovi aquests canvis. Rebreu un correu electrònic informant-vos que ja podreu imprimir el document. Llavors:

• Accediu novament a l'aplicació
  • Feu clic al requadre inferior Acord d'estudis