Totes les assignatures que vulgueu cursar durant l'intercanvi han d'estar prèviament validades pel vostre tutor/a.

En les següents taules trobareu les assignatures que ja s'han validat en anys anteriors, per tant, en aquest cas, les podreu incloure directament al vostre acord d'estudis:

Important: si voleu cursar assignatures que no consten al llistat, heu d'enviar el PDA (programa de l'assignatura) al vostre tutor de la UPF per tal que valori i autoritzi que la pugueu cursar i reconèixer, segons els crèdits i contingut de l'assignatura.

1. Equivalència de crèdits de les universitats.
  2. Una assignatura cursada durant l'intercanvi s'incorpora d'una de les dues maneres:

Assignatura de Pla d'estudis

Quan el contingut sigui igual o similar a una assignatura obligatòria / optativa del vostre pla d'estudis que s'ofereixi actualment.

Consulteu l'oferta d'assignatures obligatòries i optatives que s'ofereixen a 3r i 4t curs.

Caldrà que compareu el programa de l'assignatura de la universitat de destinació amb els guies docents de la UPF.

Crèdits optatius

1. Quan el contingut de l'assignatura sigui poc o gens similar a cap assignatura que s'ofereixi al vostre pla d'estudis. Es poden vincular crèdits optatius de contingut diferent a itineraris en el cas de CAV i PRP.

2. Idiomes*: de nivell superior al que es va acreditar segons la plaça, i com a màxim 6 ECTS (si en destinació té més crèdits, a l'acord indiqueu-ne el nombre però a la part de la UPF poseu 6 ECTS optatius).

*Només es reconeixeran:
- Cursos d'anglès per a usos acadèmics.
- Cursos de qualsevol nivell d'algun dels idiomes oficials del país de destinació (per exemple: es reconeix qualsevol nivell de suec a Suècia).
- Cursos de nivell no inicial d'idiomes no oficials del país de destinació (per exemple: es reconeixen nivells no inicials d'alemany a Itàlia).