Vés enrere Mesures de seguretat a aplicar als ordinadors davant les vulnerabilitats Meltdown i Spectre

29.01.2018

A causa d'un forat de seguretat als microprocessadors instal·lats a la gran majoria d'ordinadors del món, el Servei d'Informàtica aplicarà al llarg dels propers dies, i de manera automàtica, mesures de seguretat als ordinadors amb sistema operatiu Windows de la Universitat.

Cal que els usuaris de sistemes Mac OS i Linux actualitzin el seu sistema a la última versió disponible. En cas de dubte, contacteu amb la Unitat d'Informàtica del vostre Campus.

Pel que fa als servidors de la Universitat ja s'han aplicat les mesures necessàries per evitar possibles incidents de seguretat.

Com a recomanació general, per evitar infeccions que es puguin aprofitar d'aquestes vulnerabilitats, podeu seguir les indicacions de les Bones pràctiques referents a seguretat.

Tanmateix us recomanem que instal·leu als vostres ordinadors personals les últimes actualitzacions de seguretat.