Si teniu alguna discapacitat, física o d'aprenentatge, que limiti la vostra independència en l'accés a les instal·lacions, en la cerca d'informació o en l'ús de qualsevol dels serveis bibliotecaris i informàtics que la Universitat posa a la vostra disposició, adreceu-vos al taulell d'informació bibliogràfica. Allí, el personal us ajudarà a buscar tot allò que necessiteu o us indicarà quines accions heu de fer per aconseguir-ho.

Instal·lacions

Les facilitats que trobareu en l'ús dels espais i dels equipaments són:

• Biblioteca/CRAI de la Ciutadella
    • Lavabos adaptats
  • Biblioteca/CRAI del Poblenou
    • Lavabo adaptat
  • Biblioteca del Campus Universitari Mar
    • Lavabo adaptat

Serveis

Per utilitzar els serveis que us oferim, podeu demanar l'assistència o l'ajut del nostre personal sempre que ho considereu oportú.

Ens comprometem a donar-vos una atenció individualitzada, a intentar resoldre les vostres peticions i a ajustar les condicions de la prestació del servei a les vostres necessitats específiques.

De la llista de serveis que oferim als nostres usuaris, en destaquem especialment alguns, per tal com poden ser especialment útils per a persones amb discapacitats físiques o de mobilitat:

Trobareu més informació a la pàgina Suport a persones amb necessitats especials de la web de la UPF.