Vés enrere El Tecnocampus i la Universitat Internacional de Catalunya s'afegeixen al PUC (Préstec de documents entre les universitats catalanes)

13.03.2023

Des del mes de febrer els documents del TecnoCampus i la Universitat Internacional de Catalunya també estaran disponibles a través del Préstec de documents entre les universitats catalanes (PUC)

El PUC és un servei gratuït i ràpid que et permet, com a usuari de les biblioteques de les institucions membres del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), sol·licitar i aconseguir documents que no trobes o que estan en préstec a la UPF, sol·licitant-los a qualsevol de les altres biblioteques del CSUC. Amb la incorporació del TecnoCampus i la Universitat Internacional de Catalunya, el fons de documents disponibles per PUC s’amplia encara més.

Tant si ets estudiant, PDI o PAS, des de l’UPFinder pots sol·licitar documents, seleccionant l’opció “PUC/CCUC” i marcant l'opció "Demanar fora de la UPF (inclou PUC)".

Així mateix, pots adreçar-te presencialment a les biblioteques del TecnoCampus i de la Universitat Internacional de Catalunya, identificar-te amb el carnet de la UPF i agafar en préstec els documents autoritzats per PUC.