Back El fons bibliogràfic del CIEMEN ja està disponible per a la consulta

El fons bibliogràfic del CIEMEN ja està disponible per a la consulta

Es tracta d’una col·lecció sobre les nacions i pobles sense estat, els drets col·lectius i els drets lingüístics, que consta de prop de 1.800 llibres

06.05.2024

El Centre Internacional Escarré per a les Minories Ètniques i les Nacions (CIEMEN) va fer una cessió bibliogràfica a la Biblioteca de la UPF l’any 2017. La col·lecció, que es va iniciar en el moment de la creació de CIEMEN, engloba temàtiques relacionades amb la cultura, la història i la política de les nacions sense estat i té un gran valor per a la docència, l’estudi i la recerca.

Ara es posen a disposició de la comunitat universitària 1.800 monografies i més endavant estaran disponibles els opuscles i 900 col·leccions de publicacions en sèrie.

El fons està disponible a planta baixa de l’edifici del Dipòsit de les Aigües de la Biblioteca/CRAI de la Ciutadella.

Més informació:

SDG - Sustainable Development Goals:

04. Quality education
16. Peace, justice and strong institutions