Vés enrere "Creativitat i Innovació Social" en el marc de NODE UPF: Setmana de la Transferència de Coneixement

Presentació de projectes de recerca aplicada entorn de la "Creativitat i Innovació Social" en el Campus del Poblenou el pròxim 11 de novembre, a les 11 h, en el marc de NODE UPF: Setmana de la Transferència de Coneixement.
13.10.2022

Imatge inicial

Entre les missions principals de la Universitat Pompeu Fabra, a banda de promoure la docència de qualitat i la recerca de primer nivell internacional, destaca la d'afavorir que el coneixement generat reverteixi directament a la societat per contribuir a millorar la competitivitat del país i el benestar de la població.

Per posar en valor i donar a conèixer la UPF com a universitat altament compromesa amb l'entorn social i econòmic, que posa el seu potencial de recerca i de talent al servei del desenvolupament i el creixement econòmic del país, s'organitza NODE UPF, una setmana durant la qual es concentraran un conjunt d'activitats de transferència i d'apropament a empreses, institucions públiques i entitats del tercer sector.

És en aquest marc en el qual presentem diferents projectes de transferència en els àmbits de la "Creativitat i la Innovació Social" que es duen a terme en el Campus del Poblenou. Impulsats per grups de recerca així com des de diferents programes adreçats a alumnes i Alumni UPF.

En aquest link trobareu informació detallada de l'acte i de les diferents sessions de presentació de projectes agrupades per àrees temàtiques.

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

Els ODS a la UPF