Vés enrere Exposició “Univers Jordi Cano” a la Galeria Àrea Tallers (14 de juny - 22 de juliol 2022)

El dimarts 14 de juny a les 17:30 s’inaugurarà a la Galeria Àrea Tallers del Campus del Poblenou l’exposició “Univers Jordi Cano”, dedicada a l’artista i dissenyador Jordi Cano (1954-2020), que va ser professor del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra. La inauguració comptarà amb la presència d’Oriol Amat, rector de la UPF; Glòria Picazo, comissària de l’exposició, i Beatriu Malaret, professora i esposa.

07.06.2022

Cano va desenvolupar una intensa trajectòria en el camp del disseny gràfic, primer a  Eumogràfic (1984-2013) i des del 2014 a Eumo_dc. A la UPF va estar vinculat a la comissió que va treballar en la creació del pla d’estudis del Grau en Publicitat i Relacions Públiques. També va ser docent a l’Escola Elisava de Barcelona i a la Universitat de Vic.

L’exposició forma part del projecte “Univers Jordi Cano” presentat recentment a ACVIC. Centre d’Arts Contemporànies i a l’Escola d’art de Vic, i ret homenatge a la trajectòria de Cano amb les obres La lògica del carnisser (1991-1992) i Làmpada de llàgrimes (2003), així com amb alguns llibres d’artista, que es presenten envoltats dels textos que els van inspirar. Es completa amb un vídeo sobre el “Mètode 4D: descobrir, definir, desenvolupar i dirigir”, un sistema elaborat per Cano per dur a terme projectes creatius aplicats a la direcció d’art.

“Univers Jordi Cano” és fruit d’una col·laboració entre l’ACVIC. Centre d’Arts Contemporànies i el Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra, i constitueix la segona exposició de la Galeria Àrea Tallers, que es va inaugurar el passat mes de novembre amb “Evidència”, de Joan Fontcuberta. Es podrà veure fins al 22 de juliol.

Aquesta exposició és fruit d’una col·laboració entre l’ACVIC - Centre d’Arts Contemporànies i el Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra.

Exposició UNIVERS JORDI CANO
a cura de Glòria Picazo