Vés enrere Carlos Aguilar participa com a investigador en la RAUN

Carlos Aguilar participa com a investigador en la RAUN

Com a investigador predoctoral, Carlos Aguilar treballarà en conjunt amb tres estudiants de mestratge i doctorat i amb l'OSCE en un projecte centrat en la promoció de l'equitat de gènere.

28.09.2023

Del 18 al 20 de setembre, es va celebrar la conferència inaugural del programa "Gestió de Crisi i Resiliència: Responent als Desafiaments Globals Futurs" de l'Acadèmia Regional sobre les Nacions Unides (RAUN, per les seves sigles en anglès), al campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra. En aquest esdeveniment, va participar Carlos Alberto Aguilar Cáceres, un investigador predoctoral associat a JOVIS i critiCC.
Cada any, des de setembre fins a abril, la RAUN llança un programa que convoca a estudiants de postgrau (tant de mestratge com de doctorat) amb l'objectiu de col·laborar estretament amb agències de les Nacions Unides (ONU) i altres organismes multilaterals en la formulació de recomanacions de polítiques públiques.
El programa corresponent al període 2023-2024 fa un anomenat especial a aquells interessats a abordar temes relacionats amb crisis i resiliència, considerant a actors socials i identitats que solen ser deixades fora de processos importants de presa de decisió.
Com a investigador predoctoral, Carlos Aguilar treballarà en conjunt amb tres estudiants de mestratge i doctorat, tots provinents de diferents països. Aquest equip col·laborarà estretament amb l'Organització per a la Seguretat i la Cooperació a Europa (OSCE) en un projecte centrat en la promoció de l'equitat de gènere.