Vés enrere El campus del Poblenou acull les XXII Jornades del Cable i la Banda Ampla Catalunya-2017

Se celebren els propers dies 4 i 5 d’abril, a l’auditori del Campus del Poblenou,  organitzades pel Departament de Comunicació i l’Observatori de la Comunicació Científica, conjuntament amb Centre d’Estudis sobre el Cable i l’Associació Catalana d’Operadors de Telecomunicacions per Cable, amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, col·legis professionals del sector i altres entitats.

31.03.2017

Per segona edició consecutiva, les XXII Jornades del Cable i la Banda Ampla Cataluña-2017 se celebraran a l’auditori del campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra, enguany, els dies 4 i 5 d’abril. Les organitza el Departament de Comunicació i l’Observatori de la Comunicació Científica (OCC) de la UPF, el Centre d’Estudis sobre el Cable (CECABLE) i l’Associació Catalana d’Operadors de Telecomunicacions per Cable (ACOTEC), amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, col·legis professionals del sector i altres entitats.

El 4 d’abril del 2017, a les 9.00 hores tindrà lloc la inauguració de les Jornades a càrrec de Joan Francesc Fondevila, director del Centre d’Estudis sobre el Cable (CECABLE) i membre de l’Observatori de la Comunicació Científica de la UPF. Les XXII Jornades estan presidides per Enric Peig, degà de l’Escola Superior Politècnica (ESUP) de la UPF i Sergi Cortiñas, director de l’OCC de la Universitat.

Els eixos vertebradors de les XXII Jornades giren al voltant de la banda ampla a Catalunya i a Espanya; els serveis i continguts a les xarxes de banda ampla, així com també les solucions que ofereix la banda ampla en les telecomunicacions. Per a cadascuna de les ponències s’han convidat experts i directius representatius del sector empresarial i acadèmic,  tots ells elements clau del sector de les telecomunicacions provinents, en la seva major part,  d’empreses, consultories tecnològiques, col·legis professionals, entitats i universitats.

El període d’inscripció a l’esdeveniment és obert i el programa definitiu ja està disponible. La inscripció a les jornades es gratuïta per a la comunitat acadèmica de la UPF.