Vés enrere Noemí Galera, nova convidada dels "Vermuts del Diari de Barcelona" aquest dijous al campus del Poblenou de la UPF

La directora de l'Acadèmia d'OT 2023 i directora de càstings de Gestmusic, serà la convidada de la sisena edició d’aquest cicle de trobades periodístiques del Diari de Barcelona (DdB). L’acte tindrà lloc dijous vinent a les 10 h al campus del Poblenou de la UPF, on es troba la redacció del DdB i la Facultat de Comunicació de la Universitat.

26.02.2024

La directora de l'Acadèmia d'OT 2023 i directora de càstings de Gestmusic, Noemí Galera, és la convidada de la nova edició dels “Vermuts del Diari de Barcelona”, que se celebrarà el proper dijous 29 de febrer. Galera visitarà el campus del Poblenou de la UPF, on es troba la redacció del Diari de Barcelona (DdB), i se sotmetrà a les preguntes dels periodistes del DdB i dels estudiants de l'assignatura “Taller Integrat” del grau en Periodisme de la Universitat. L’acte tindrà lloc dijous vinent a les 10.00 h a l'Auditori del campus del Poblenou de la UPF i es podrà seguir per streaming des del web del Diari de Barcelona.

La visita arriba pocs dies després que hagi finalitzat OT 2023. Aquesta edició ha estat emesa per Amazon Prime Video, fet que ha contribuït a multiplicar les audiències. Galera forma part del talent musical des dels seus inicis, l'any 2001. Durant els primers anys, n’era la directora de càstings i, anys més tard, va presentar “El chat de OT” fins que el 2017 va passar a ser la directora de l'Acadèmia d'OT.

Un cicle de trobades periodístiques amb personalitats destacades del panorama polític, social, esportiu o cultural

Aquest és el sisè esdeveniment del cicle “Vermuts del Diari de Barcelona”, després que, en l’edició anterior, es convidés l'exalcalde de Barcelona Xavier Trias. Els Vermuts són un cicle de trobades periodístiques organitzades periòdicament pel Diari de Barcelona al campus del Poblenou de la UPF, on s'ubica la Facultat de Comunicació i la redacció d’aquest mitjà.

A banda dels dos convidats anteriors, d’altres participants del cicle han estat el president de la Generalitat, Pere Aragonès, i Ada Colau quan era alcaldessa de Barcelona. També s’ha convidat als “Vermuts del DdB” els enviats especials de TV3 i Catalunya Ràdio a la guerra d’Ucraïna Lluís Caelles i Cèlia Cernadas, respectivament; l’advocada Carla Vall i i la periodista del diari Ara Núria Juanico, arran dels diversos casos d’abusos masclistes que van transcendir als mitjans de comunicació durant l’any passat.

Als Vermuts del DdB, els periodistes del diari fan una entrevista col·lectiva, en directe i oberta al públic, a una personalitat destacada del panorama polític, social, esportiu o cultural del país. Si bé hi poden assistir tots els mitjans i persones que hi estiguin interessades, el torn de preguntes està reservat exclusivament per a les intervencions dels estudiants de Periodisme i els periodistes del DdB.

El Diari de Barcelona

La capçalera històrica del Diari de Barcelona va ser rellançada l’any 2020 per part de la UPF, per fomentar el periodisme local i rigorós i alhora proporcionar a noves generacions de periodistes un espai d’aprenentatge i experimentació.

El Diari de Barcelona és un projecte nuclear del grau de Periodisme de la UPF i està supervisat per professorat d’aquests estudis. La seva redacció està formada majoritàriament per estudiants de Periodisme, sota la supervisió d’un equip de coordinació, a més de comptar amb la participació d’alumnes d’altres graus de la Facultat de Comunicació i del conjunt de la UPF.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació