Vés enrere Joao Gabriel Almeida defensa la seva tesi

Joao Gabriel Almeida defensa la seva tesi

06.10.2022

El 27 de setembre, en Joao Gabriel Rodrigues Telles Almeida va defensar la seva tesi doctoral de manera telemàtica titulada El cuidado como horizonte de trabajo. Los/as trabajadores/as de la cultura como cuidadores/as populares: una mirada desde la comunicación.

La tesi, realitzada per compendi dins del grup de recerca Jovis.com, ha estat dirigida pel Dr. Carles Feixa Pàmpols i el Dr. Miquel Rodrigo Alsina de la Universitat Pompeu Fabra.

Sota la pregunta, ¿quina especificitat en la forma de treball permet als treballadors de la cultura pensar alternatives al capitalisme de plataforma?, el doctorand va presentar les tres categories principals de la seva investigació: el subjecte (treballadors de la cultura), el context històric i social (capitalisme de plataformes) i l’especificitat (el treball).

El tribunal, que va destacar la peculiaritat i la creativitat de la tesi, va estar format per la Dra. Pilar Medina Bravo de la Universitat Pompeu Fabra com a presidenta, el Dr. José María Barroso Tristán de la Universidad de Loyola com a secretari i el Dr. Víctor Adrián Díaz de la Universidad Católica de Temuco com a vocal.