Vés enrere 21/02/22: Aula Oberta - Informació vs entreteniment, debat sobre l'èxit de Crims amb la periodista Anna Punsí

Activitat adreçada als estudiants del Seminari d’Anàlisi d’Actualitat del grau en Periodisme de la Universitat Pompeu Fabra

26.01.2022

21 de febrer del 2022

15.30 h

Auditori - Campus del Poblenou

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

En aquesta Aula Oberta comptarem amb la presència de la periodista Anna Punsí en el marc de l’assignatura Seminari d’Anàlisi de l’Actualitat del Grau de Periodisme. La trobada serà una conversa amb els alumnes sobre l'èxit de Crims, programa de ràdio i televisió sobre crims reals coproduït per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i les productores Goroka i True Crime Factory i presentat pel periodista Carles Porta. Recentment ha estat guardonat amb un Premi Ondas (2021) al millor programa de ràdio així com el Premi Nacional de la Comunicació 2021 atorgat per la Generalitat de Catalunya en la categoria de ràdio.

Anna Punsí és una periodista catalana que ha desenvolupat gran part de la seva carrera professional a SER Catalunya, on s’encarregava de successos i tribunals i coordinava la secció de societat.  Ha estat guardonada amb diversos premis, com el Premi a la Seguretat Viària del Servei Català de Trànsit (2014), la Medalla al Mèrit Policial de l’Ajuntament de Barcelona (2016), la Medalla de Bronze amb Distintiu Blau dels Mossos d’Esquadra (2019) i ha estat reconeguda amb el Premi al Millor Professional per Ràdio Associació de Catalunya (2020). Des de l’any 2021 forma part de l’equip de Crims.