Vés enrere 11/03/22: Jornades Diàlegs d'Indústria. Sessió 3: Plataformes i Sèries

11/03/22: Jornades Diàlegs d'Indústria. Sessió 3: Plataformes i Sèries

Activitat adreçada als estudiants del Grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra

28.02.2022

11 de març del 2022

16.00 h

Sala de conferències 55.309 - 3a planta edifici 55. Tànger  - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

Inscripció

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Per què són tan importants les sèries? Quina és la cadena de valor dins del sector? Quins són els agents importants? Com a creadores, com podem accedir a les plataformes? Com funciona el desenvolupament? Quines són les vies de finançament?

A la tercera sessió de Diàlegs d’Indústria coneixerem diverses sortides professionals en el sector de les sèries de la mà dels convidats: Xavi Toll, cap de desenvolupament de Zeta Studios (“Élite”, “Reyes de La Noche”, “Picadero”), la parella de guionistes Victor Alonso-Berbel i Jan Matheu (“Raval”) i la productora creativa Andrea H. Catalá d’Amor y Lujo (“Picadero”,”Mariliendre”).

Mitjançant un diàleg distès ens explicaran la seva trajectòria, com funciona el sector així com també quins projectes estan desenvolupant.