Vés enrere "Anime complejo. La ambigüedad narrativa en la animación japonés" rep la menció “Book on Asian Film, Media and Communication Sciences”

23.10.2023

El llibre Anime complejo. La ambigüedad narrativa en la animación japonés, d'Antonio Loriguillo, núm. 43 de la col·lecció ALDEA GLOBAL, ha rebut la menció “Book on Asian Film, Media and Communication Sciences” en els IBP 2023 Portuguese/Spanish Language Edition concedits pel International Institute for Asian Studies (IIAS).

El llibre ha sigut triat en aquesta categoria d'entre un total de 41 publicacions en castellà publicades entre 2021 i 2023 presentades al premi.

El Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra n'és coeditor conjuntament amb la Universitat de València, la Universitat Jaume I i la Universitat Autònoma de Barcelona.

Consulta el palmarés del festival.