Vés enrere Jornada Anual Programa 6 CIBERESP

Jornada Anual Programa 6 CIBERESP

36 investigadors i investigadores del Programa 6, de Recerca en Serveis Sanitaris i Pràctica Clínica del CIBERESP van participar en la Jornada Anual del Programa, el passat 6 d'octubre de 2023 en el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (https://www.prbb.org/)

10.10.2023

La Jornada va consistir en tres sessions de projectes científics col·laboratius en diferents fases de desenvolupament, una conferència convidada i una reunió de gestió interna del P6:

- Projectes col·laboratius consolidats (bandera) per a compartir barreres i facilitadors de la seva execució.

- Projectes col·laboratius en curs (per a compartir), i oberts a possibles noves col·laboracions.

- Projectes col·laboratius a futur (llavor) com a idees de recerques a construir en futures convocatòries.

- Conferència participativa convidada, de Clara Marín, del Departament de Política en Salut de ISGlobal, qui de manera brillant va atreure l'atenció dels participants sobre com millorar la comunicació i la transferència científica, a partir de la seva experiència, única a Espanya.

La Jornada va ser clausurada per Antoni Serranocoordinador del Programa 6, després d'una reunió per a potenciar col·laboracions dins i fora del programa.

L'organització i coordinació d'aquesta reunió d'investigadors va ser a càrrec dels grups de recerca en Epidemiologia Social i Salut Laboral (Consol Serra) i de recerca en Serveis Sanitaris (Jordi Alonso, també subdirector científic del CIBERESP) de l'Hospital de la Mar Research Institute i la Universitat Pompeu Fabra, de Barcelona.