19.02.2020

Posada en funcionament la Plataforma online de la Cohort WORKss

Investigadors de CISAL-UPF han posat en funcionament la Plataforma online de la Cohort WORKss, http://www.cisal.upf.edu/workss/esp

10.02.2020

Projecte CEPS - Premi al millor projecte d'investigació CEMET 2020

L'equip d'investigació del Projecte CEPS ha participat i presentat comunicacions en el XI Congrés Espanyol de Medicina i Infermeria del Treball CEMET 2020 que es va celebrar a Madrid els dies 6, 7 i 8 de febrer de 2020 al Centre Corporatiu del Banc Santander, Ciutat Financera, Boadilla del Monte (Madrid). El lema escollit per a aquesta ocasió ha estat "Adaptant el treball a les capacitats".

30.01.2020

Reunió amb la Junta Directiva de Consell de Salut Ocupacional de Costa Rica

El 27 de gener de 2020 va reunir la Junta Directiva de Consell de Salut Ocupacional de Costa Rica (https://www.cso.go.cr/), amb la presència de l'Ministre de Salut (Sr. Daniel Sales P), el viceministre de Treball i Seguretat Social (Sr. Luis Diego Aguilar M), la vicepresidenta de Consell (Sra. Patricia Redondo i, directora de Salut Ocupacional de la Caixa Costarricense de Segur Social), la directora de el Consell de Salut Ocupacional i Secretaria de la Junta Directiva (Sra. Maria Gabriela Valverde F) i els representants de les organitzacions sindicals i empresarials.

15.01.2020

Curs sobre Salut Ocupacional Global a la Universitat Nacional de Costa Rica (UNA)

En el marc de el Conveni entre la Universitat Nacional de Costa Rica (UNA) i la Universitat Pompeu Fabra, es realitza el curs sobre Salut Ocupacional Global (veure programa) entre els dies 13 i 17 de gener de 2020. El curs està impartit pels professors Marianela Rojas de l'IRET-UNA i Fernando G. Benavides de CiSAL-UPF.

10.01.2020

Intervenció multifacètica per a la prevenció i la gestió del dolor músculesquelètic en personal d’infermeria.

Investigadors de CiSAL UPF / IMIM, han estimat que les intervencions per prevenir i gestionar dolor musculoesquelètic en personal d’infermeria necessiten un enfocament multifactorial que inclogui els tres nivells de prevenció i que s’emmarquin dins el model biopsicosocial de la salut.

16.12.2019

Publicació d’un estudi sobre costos sanitaris de les malalties professionals

Investigadors de CiSAL UPF / IMIM, liderats per la Dra. Consol Serra, han estimat per primera vegada a Espanya, el cost individualitzat i exacte de l'atenció sanitària a pacients atesos a l'Hospital del Mar per una malaltia professional no reconeguda per la Seguretat Social

28.11.2019

XXIX Diada Associació Catalana de Salut Laboral

El dimecres 27de novembre, va tenir lloc la XXIX DIADA de la SCSL, la jornada anual que agrupa els professionals de la Salut Laboral on van participar investigadors/es de CISAL/IMIM-PSMAR.

15.11.2019

Nou lloc web de la Xarxa Experta sobre Condicions de Treball, Ocupació i Salut (ECoTES)

Ens alegra anunciar el llançament de la nova pàgina web de la Xarxa Experta sobre Condicions de Treball, Ocupació i Salut (ECoTES) que ja va ser presentada en la passada VI Trobada de la Xarxa Experta sobre Condicions de Treball, Ocupació i Salut celebrada a Uruguai, i que es troba allotjada a la Universitat Nacional, Heredia a Costa Rica.

07.11.2019

Treball decent i Objectius de Desenvolupament Sostenible en el Centenari de l'OIT

CiSAL-UPF participa a la Jornada sobre "Treball decent i Objectius de Desenvolupament Sostenible" que tindrà lloc el dimarts 19 de novembre a la Universitat Carlos III, Campus de Getafe dins dels actes de celebració de l'Centenari de l'OIT.

21.10.2019

Un estudi d'ISGlobal i CiSAL obté el premi al Millor Article Original en Epidemiologia de 2018

L'article Evaluation of the Impact of Ambient Temperatures on Occupational Injuries in Spain, publicat a la revista Environmental Health Perspectives, ha estat guardonat amb el premi Societat Espanyola d'Epidemiologia (SEE) al Millor Article Original en Epidemiologia de 2018, dotat amb 1.000 €.