20.09.2018

Reunió del projecte Europeu OMEGA-NET a Oporto

CiSAL-UPF participarà a la reunió que la Xarxa de Coordinació i Harmonització d'Europa Projecte de cohorts ocupacionals (OMEGA-NET) celebrarà a Porto els dies 11 i 12 d'octubre de 2018.
19.09.2018

Nova oferta de places MIR de Medicina del Treball per 2019

La Unitat Docent de Medicina del Treball "Mateu Orfila-UPF" ofereix 2 places MIR de Medicina del Treball per la pròxima promoció 2019-2023 segons ha estat publicat en el BOE en data 14/09/2018. Els hospitals que ofereixen aquestes places son el Parc de Salut Mar (Barcelona) i la Corporació Sanitària Parc Taulí (Sabadell).
19.09.2018

Consol Serra, entre els becaris de la Caixa amb més producció científica

La Dra. Consol Serra es troba entre els 25 becaris amb major nombre de publicacions i de cites dels més de 4.500 becaris de la Caixa finançats per aquesta entitat des que el 1982 va començar el programa de beques per cursar estudis a l'estranger. Consol Serra la 15a en nombre de publicacions i 24a en nombre de cites.
13.09.2018

CISAL-UPF presenta comunicacions a la XXXVI Reunió científica anual de la SEE 2018

26.07.2018

Cardiopatia isquèmica, demències i ictus se situen com les principals causes de mort a Espanya

L'Estudi de la Càrrega de Malalties a Espanya mostra una disminució substancial en les defuncions per accidents de trànsit i diabetis i una caiguda marcada del tabaquisme.

25.07.2018

Curs d'Epidemiologia Ocupacional a la Universidad Nacional de Costa Rica

Investigadores de CiSAL-UPF han impartit un curs d'Epidemiologia Ocupacional a la Universidad Nacional de Costa Rica, dins el marc del conveni de col·laboració signat entre ambdues institucions.
14.06.2018

Jornada CIBERESP 2018

A la Jornada científica 2018 del CIBERESP, celebrada a l'Institut de Salut Carlos III  el dia 13 de juny, CiSAL ha presentat els resultats recents de la Unitat de Patologia Laboral, que es desenvolupa des del PSMAR, per identificar i notificar possibles malalties professionals ateses a l'hospital, i els resultats de l'estudi sobre informalitat i salut basat en l'Enquesta de Condicions de Treball espanyola.

11.06.2018

Jornades Intercongrés AEEMT: Millorant la salut i el benestar del treballador.

El proper 21 i 22 de juny tindran lloc en el Consell Superior d'Investigacions Científiques de Madrid les Jornades Intercongreso AEEMT sota el títol: "Millorant la salut i el benestar del treballador".
06.06.2018

Pròxima sessió científica de Salut Laboral

Dilluns 11 de juny a les 13:00 h. tindrà lloc la sessió científica de Salut Laboral "Desigualdades Sociales en la Salud de los trabajadores de 20 países de Latinoamérica y el Caribe”. La sessió estarà a càrrec de Giovanny Michael Silva Peñaherrera, Enginyer Comercial amb un Màster en Seguretat i Salut Ocupacional i Màster en Gestió Ambiental en la Industria per la Universitat Internacional SEK d’Equador. Actualment és Estudiant de doctorat de la Universitat Pompeu Fabra i desenvolupa la seva tesi doctoral en el Centre d’Investigació en Salut Laboral (CISAL)/ IMIM-UPF.

04.06.2018

4a Marxa Nòrdica per celebrar el Dia Mundial sense Fum

4a Marxa Nòrdica per celebrar el Dia Mundial sense Fum. Us animem molt a que ens acompanyeu el matí de diumenge 10 de juny, juntament amb les vostres families i amics, i disfrutem tots d'aquesta activitat provadament beneficiosa per a la salut que combina  l'exercici físic amb gaudir de l'entorn i de les persones que ens envolten, en un ambient festiu, aixi com contribuir a una causa important com és el càncer.