14.06.2018

Jornada CIBERESP 2018

A la Jornada científica 2018 del CIBERESP, celebrada a l'Institut de Salut Carlos III  el dia 13 de juny, CiSAL ha presentat els resultats recents de la Unitat de Patologia Laboral, que es desenvolupa des del PSMAR, per identificar i notificar possibles malalties professionals ateses a l'hospital, i els resultats de l'estudi sobre informalitat i salut basat en l'Enquesta de Condicions de Treball espanyola.

11.06.2018

Jornades Intercongrés AEEMT: Millorant la salut i el benestar del treballador.

El proper 21 i 22 de juny tindran lloc en el Consell Superior d'Investigacions Científiques de Madrid les Jornades Intercongreso AEEMT sota el títol: "Millorant la salut i el benestar del treballador".
06.06.2018

Pròxima sessió científica de Salut Laboral

Dilluns 11 de juny a les 13:00 h. tindrà lloc la sessió científica de Salut Laboral "Desigualdades Sociales en la Salud de los trabajadores de 20 países de Latinoamérica y el Caribe”. La sessió estarà a càrrec de Giovanny Michael Silva Peñaherrera, Enginyer Comercial amb un Màster en Seguretat i Salut Ocupacional i Màster en Gestió Ambiental en la Industria per la Universitat Internacional SEK d’Equador. Actualment és Estudiant de doctorat de la Universitat Pompeu Fabra i desenvolupa la seva tesi doctoral en el Centre d’Investigació en Salut Laboral (CISAL)/ IMIM-UPF.

04.06.2018

4a Marxa Nòrdica per celebrar el Dia Mundial sense Fum

4a Marxa Nòrdica per celebrar el Dia Mundial sense Fum. Us animem molt a que ens acompanyeu el matí de diumenge 10 de juny, juntament amb les vostres families i amics, i disfrutem tots d'aquesta activitat provadament beneficiosa per a la salut que combina  l'exercici físic amb gaudir de l'entorn i de les persones que ens envolten, en un ambient festiu, aixi com contribuir a una causa important com és el càncer.
22.05.2018

Premi Ignasi Fina de Salut Laboral 2018

Des del Departament de Salut de l’Ajuntament de Barcelona us anunciem que han sortit publicades al BOPB les Bases de la XIII edició del Premi Ignasi Fina de Salut Laboral 2018. El termini de presentació de candidatures, finalitza el 12 de juliol de 2018
22.05.2018

II Jornades Internacionals en Seguretat i Salut Ocupacional

La Universitat Internacional SEC (UISEK) ha organitzat les seves II Jornades Internacionals en seguretat i salut ocupacional els dies 18 i 19 de maig de 2018 a Quito, amb el títol de Desafiaments de la Seguretat i Salut Ocupacional a Llatinoamèrica i l'Equador, a la què Fernando G. Benavides ha presentat la ponència Globalització i salut ocupacional a Amèrica Llatina. (+)

09.05.2018

Jornades de Difusió de Manuals Metges

El 29 de maig van tenir lloc les "Jornades de Difusió de Manuals Metges" organitzades per l'Institut Nacional de la Seguretat Social a Pozuelo de Alarcón (Madrid). CiSAL-UPF va participar amb una ponència a càrrec de Fernando G. Benavides sobre el Manual d'Temps òptims d'Incapacitat Temporal.
07.05.2018

V Trobada de la Xarxa Experta en Enquestes de Condicions de Treball, Ocupació i Salut (Xarxa ECoTES)

Els dies 30 d'abril i 1 de maig de 2018 s'ha celebrat a San Juan de Puerto Rico la "V Trobada de la Xarxa Experta en Enquestes de Condicions de Treball, Ocupació i Salut", organitzada per l'Escola de Salut Pública de la Universitat de Puerto Rico, amb la participació de 16 persones investigadores de 11 països (Argentina, Colòmbia, Costa Rica, Equador, Espanya, Estats Units, Hondures, Panamà, Perú, Puerto Rico i Uruguai).
26.04.2018

Pròxima sessió científica de Salut Laboral

Dilluns 7 de maig a les 13:00 h. tindrà lloc la sessió científica de Salut Laboral "Efecto conjunto de las horas de trabajo remunerado y el pluriempleo sobre las ausencias por problemas de salud en profesores de educación primaria y secundaria de Brasil. El proyecto EDUCATEL. La sessió estarà a càrrec de Lucía Rodríguez Loureiro. Graduada en Farmàcia per la Universidad de Santiago de Compostela i Màster en Salut Pública per la Universitat Pompeu Fabra. Investigadora associada al Centre d’investigació en Salut Laboral (CiSAL-UPF).

16.04.2018

4a edició Premi Barcelona a la Millor Tesi Doctoral en PRL

L'Institut Nacional de Seguretat i Higiene en el Treball, la Universitat de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat Pompeu  Fabra, amb la col·laboració de Fundació Prevent, convoquen la 4a edició del Premi Barcelona a la Millor Tesi Doctoral en PRL, aprovada en els últims 5 anys en Universitats espanyoles (2013-2017), amb la finalitat de contribuir a l'estudi i investigació de la Seguretat i Salut Laboral.