Vés enrere II Jornades Internacionals en Seguretat i Salut Ocupacional

II Jornades Internacionals en Seguretat i Salut Ocupacional

La Universitat Internacional SEC (UISEK) ha organitzat les seves II Jornades Internacionals en seguretat i salut ocupacional els dies 18 i 19 de maig de 2018 a Quito, amb el títol de Desafiaments de la Seguretat i Salut Ocupacional a Llatinoamèrica i l'Equador, a la què Fernando G. Benavides ha presentat la ponència Globalització i salut ocupacional a Amèrica Llatina. (+)

22.05.2018

més informació: https://www.uisek.edu.ec/es/3er-simposio-internacional-de-investigacion-e-innovacion/contenedor-seguridad-y-salud