Vés enrere 5 i 6 de Juny 2018.TRANSFORMAR L’ECONOMIA DES DE L’APRENENTATGE, curs en col.laboracíó amb el Consorci de la Universitat Menéndez Pelayo a Barcelona (CUIMPB) – Centre Ernest Lluch

En el marc dels cursos del Consorci de la Universitat Menéndez Pelayo a Barcelona (CUIMPB) – Centre Ernest Lluch, la Càtedra Barcelona de Política Economia Local organitza el curs “TRANSFORMAR L’ECONOMIA DES DE L’APRENENTATGE”, els dies 5 i 6 de Juny d’enguany al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

25.05.2018

La Càtedra Barcelona de Política Econòmica Local (https://www.upf.edu/web/catedra-politica-economica-local), creada conjuntament per l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra, neix en el marc de l’acompliment de les tres primeres dècades de vida de Barcelona Activa. La Càtedra es proposa contribuir de forma rellevant al coneixement i al progrés de les polítiques locals orientades a millorar l’activitat econòmica i l’ocupació en la nostra ciutat i el seu entorn metropolità.

Com a part d’aquesta tasca, i en el marc dels cursos del Consorci de la Universitat Menéndez Pelayo a Barcelona (CUIMPB) – Centre Ernest Lluch, la Càtedra Barcelona de Política Economia Local organitza el curs TRANSFORMAR L’ECONOMIA DES DE L’APRENENTATGE, els dies 5 i 6 de Juny d’enguany al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

L’ensenyament de l’economia a les universitats i escoles de negocis s’ha posat en crisi fonamentalment arran de la recent crisi econòmica i financera. La demanda de nous continguts (economia circular, solidària, plural...) i nous mètodes pedagògics que apropin els estudiants a l’economia real es fa sentir amb força. En aquest curs es volen presentar algunes de les experiències mes innovadores i contribuir a impulsar a casa nostra el debat sobre la renovació dels estudis com a forma de transformar l’economia.

La participació al curs és gratuïta prèvia inscripció al web:  http://www.cuimpb.cat

Per obtenir el certificat de participació cal l’assistència a les dues jornades i als respectius tallers

Mes informació: info.catedrapel@upf,edu;   [email protected]