Vés enrere PREMI - Arriba la quarta edició del Premi Càtedra Ideograma - UPF

PREMI - Arriba la quarta edició del Premi Càtedra Ideograma - UPF

Amb l'inici del curs acadèmic, s'obre la convocatòria per a la 4a edició del Premi Càtedra Ideograma – UPF destinat al millor Treball de Fi de Màster (TFM) en comunicació política i institucional

12.09.2023

La Càtedra Ideograma - UPF de Comunicació Política i Democràcia, amb la finalitat d'aprofundir i potenciar les investigacions realitzades per estudiants de màsters en l'àmbit de la Comunicació, així com per donar-los visibilitat, organitza anualment el Premi Càtedra Ideograma - UPF.

El premi està obert a tots aquells/es estudiants que el passat curs acadèmic (2022-23) hagin defensat el seu treball de fi de màster.

Oberta la convocatòria per la 4ª edició del Premi Càtedra Ideograma-UPF

El premi Càtedra Ideograma - UPF té la finalitat de reconèixer i premiar aquelles investigacions en el camp de la comunicació política i institucional realitzades per alumnes de màster, amb motiu del seu Treball de Fi de Màster (TFM).

Les investigacions que es postulin com a candidates, hauran d'haver estat presentades i defensades davant d'un tribunal durant el curs anterior a l'any de la convocatòria (curs acadèmic 2022-23). El termini per presentar la candidatura comença el 12 de setembre i acaba el 31 d'octubre a les 00.00 hores a Espanya.

Es podran presentar a l'obtenció del premi els TFM que hagin rebut una qualificació mínima de 8, en una escala de 10, de la institució on es va realitzar la defensa.

L'autor/ l'autora del treball premiat rebrà una quantitat de 1.725€ bruts, dividida en dos pagaments, així com un assessorament durant 3 mesos des de la Càtedra per desenvolupar i ampliar la línia de recerca, amb la finalitat d'integrar la recerca en el marc de la resta destudis de la Càtedra. El segon pagament del premi està subjecte a l'ampliació de la investigació.

El premi és compatible amb qualsevol altre premi i beca.

La documentació que cal presentar per participar en aquest procés és la següent:

• Memòria integral del TFM. (TFM complet, sense referències d'autoria ni de la institució on s'ha presentat).
  • Certificat oficial que reflecteixi la qualificació assignada al TFM.
  • Formulari d'autoria.

Tota aquesta documentació s'haurà d'enviar al correu electrònic de la Càtedra: [email protected].

Requisits de participació per optar a la concessió del premi:

1. Estudiants que hagin presentat el Treball de Fi de Màster (TFM) el curs 2022-2023.
  2. Estudiants que hagin obtingut una qualificació igual o superior a 8 sobre una base de 10 punts en el seu treball de fi de màster.
  3. Estudiants que hagin desenvolupat el seu treball de fi de màster al camp de la 'Comunicació política i institucional', o semblant.
  4. El treball de fi de màster haurà d'estar escrit en alguna de les llengües següents: català, castellà o anglès.

Si sorgeixen dubtes en el procés de registre al Premi, podeu contactar via el correu electrònic de la Càtedra ([email protected]) o el del coordinador Aleix Martí ([email protected]).