Vés enrere Torna el Bufet llibre a la Biblioteca/CRAI de la Ciutadella i a la Biblioteca/CRAI del Poblenou, de l’11 al 17 de desembre de 2023

Aquest Nadal, empatxa't de cultura!

11.12.2023

Imatge inicial

A la Biblioteca/CRAI de la Ciutadella i a la del Poblenou, volem assegurar-nos que aquestes festes nadalenques estiguin plenes de noves lectures. És per això que t’oferim una nova edició del Bufet llibre, un espai dedicat als documents que no s'integren a la col·lecció habitual de la Biblioteca/CRAI, i que poden ser d'interès per a estudiants, PDI i PAS de la Universitat.

En aquest exquisit bufet, hi trobaràs una àmplia varietat de documents per satisfer els teus gustos i inquietuds, des de llibres especialitzats i tècnics fins a novel·les en diverses llengües.

Aprofita aquesta oportunitat única per explorar, descobrir i triar les teves lectures preferides i, el millor de tot: a cost zero!

Consulta els nostres horaris d'obertura:

Vine, deixa't sorprendre!

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

12. Consum i producció responsables
Els ODS a la UPF