Dimarts 7 de generPresentació del VL davant els estudiants d'intercanvi a les 12.00 h a Jaume I.

Dijous 9 de gener: Punt de trobada setmanal, els dijous al bar La Penya (passatge Madoz, 5, al costat mateix de plaça Reial) a les 21.30 h.

Divendres 10 de gener: Sortida de tapes per Ciutat Vella.

Dissabte 18 de gener: Visita al Museu d'Història de la Ciutat de Barcelona.

Dissabte 25 de gener: Visita guiada a peu pel barri gòtic de Barcelona i Festa Mallorquina dels Foguerons de la Vila de Gràcia.

Dimarts 28 de gener: Assistència com a públic al programa Una altra cosa de Televisió de Catalunya (TV3).

De l'1 al 28 de febrer: Concurs d'idees per a l'acolliment dels estudiants d'intercanvi.

Dissabte 1 de febrer: Ruta del Modernisme de Reus (visita guiada a peu).

Dimarts 4 de febrer: Assistència com a públic al programa Una altra cosa de Televisió de Catalunya (TV3).

Dissabte 15 de febrer: Visita guiada a peu pel "Quadrat d'Or" (barri de l'Eixample de Barcelona).

Diumenge 2 de març: Visita turística guiada per Sitges coincidint amb la celebració del Carnestoltes.

Dissabte 29 de març: Visita guiada a peu per la ciutat de Vic.