Dilluns 18 de setembre: Presentació del Voluntariat Lingüístic davant els estudiants d'intercanvi.

Diumenge 24 de setembre: Sortida per Montjuïc i entrada/visita guiada gratuïta al Poble espanyol.

Divendres 29 de setembre: Sortida de tapes per Ciutat Vella.

Diumenge 1 d'octubre: Visita guiada pel Parc Güell.

Dijous 5 d'octubre: Visita guiada al Parlament de Catalunya + Primer punt de trobada del Voluntariat Lingüístic.

Dissabte 7 d'octubre: Visita guiada a la ciutat de Ripoll/Cap de setmana al Parc Nacional d'Aigüestortes.

Dilluns 9 d'octubre: Publicació de les parelles lingüístiques del primer trimestre a la pàgina web del Voluntariat Lingüístic.

Dimarts 10 d'octubre: Segon punt de trobada del Voluntariat Lingüístic i trobada de parelles lingüístiques.

Divendres 13 d'octubre: Ruta festiva nocturna per Barcelona.

Dijous 19 d'octubre: Festa de benvinguda interuniversitària "Festa means Party!", a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Divendres 20 d'octubre: Tercer punt de trobada del Voluntariat Lingüístic.

23-27 d'octubre: Setmana cultural (Plataforma per la Llengua).

Dissabte 28 d'octubre: Visita guiada per la ciutat de Girona amb motiu de les Fires de Sant Narcís.

Dissabte 4 de novembre: Visita guiada a la ciutat de Vic.

Dissabte 11 de novembre: Visita guiada per la Ruta del Modernisme de la ciutat de Reus.

Divendres 17 de novembre: Ruta festiva nocturna per Barcelona.

Divendres 24 de novembre: Visita guiada pel "Quadrat d'Or" modernista de Barcelona.

Dissabte 2 de desembre: Visita guiada per Cardedeu i la Roca Village.

Divendres 15 de desembre: Diada de les Tradicions i els Costums Nadalencs a Catalunya: Visita a la Fira de Santa Llúcia.