Vés enrere La USQUID al Workshop Indagació dirigida pel professor i Disseny didàctic: el cercle virtuós

12.02.2013

IM

Del passat 28 al 30 gener 2013 la USQUID-ESUP va participar al Teacher-Led Inquiry and Learning Design: The Virtuous Cercle (amb seu a França). La participació de la USQUID en aquest Workshop, situat en la intersecció de dos camps de ciències de l'educació: Learning Design (LD) i la investigació docent en l'aprenentatge de l'estudiant (TIPL), va permetre fer difusió de les accions dutes a terme pel que fa al disseny d'activitats per al treball de l'estudiant dins i fora de l'aula. Aquí la referència del treball presentat:

Hernández-Leo, D., Moreno, V., Peig, E. Learning design twofold strategies for teacher-led inquiry and Student activi learning. Teacher-led Inquiry and Learning Design: The Virtuos Circle Workshop, Alpine Rendez-Vous, Villars-de-Lans, France, January 2013.

Accedeix al text complet fent clic aquí.