Vés enrere Indicacions sobre els nous horaris als Graus: entrada i sortida de l'aula i pauses

19.09.2018

L'aplicació ordenada dels nous horaris demana l’ordenació d’alguns procediments, especialment sobre les entrades i les sortides de l'aula i les pauses intermèdies.

1- Canvi de classe . Com a regla general, es deixaran 10 minuts de cortesia per al canvi de classe. Així, la classe de les 10:30 podrà començar a les 10:40 (com a màxim); la de les 12:30 podrà començar a les 12.40, i així successivament. . Si l'entrada i la sortida es poden fer en menys temps, naturalment, no hi haurà cap inconvenient. . En els casos en què un volum important d'estudiants tinguin desplaçament entre edificis, el marge de 10 minuts podria ampliar-se excepcionalment, de manera acordada entre el docent i els estudiants. . Per al bon funcionament d'aquest sistema és imprescindible que acabem les classes puntualment a l'hora que pertoca, sense allargaments que perjudiquin els 10 minuts de cortesia o l'inici de la classe posterior.

2- Primera franja horària En el cas de la primera franja de classe, a les 8:30, òbviament no cal un temps per a la sortida del docent anterior i, per tant, la classe pot començar puntual. Queda a criteri del docent deixar uns minuts de marge.

3- Intermedi . La realització d'una pausa o intermedi de descans dins de les classes de dues hores sempre ha quedat a criteri del docent i ha de continuar essent així. . En la nova situació, si una classe ja comença amb els 10 minuts de cortesia, l'intermedi no hauria de superar tampoc els 10 minuts.