Vés enrere L'Alumni d'Humanitats, Mercedes Conde nova directora arística adjunta de la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana

31.01.2019

Mercedes Conde Pons serà la nova directora artística adjunta de la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana a partir de la temporada 2019-20 en substitució de Víctor Garcia de Gomar, que passarà a ser director artístic del Liceu.

Mercedes Conde és llicenciada en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra i Màster en Història de l’Art per la Universitat de Barcelona, amb un projecte final sobre Joan Maragall i la música. Té un postgrau en Gestió d’Empreses en la Indústria de la Música per la IDEC-Universitat Pompeu Fabra i va realitzar estudis musicals a l’Acadèmia Marshall. Va ser cantant del Cor Jove de l’Orfeó Català i també del Cor Anton Bruckner.

Actualment és directora de la ‘Revista Musical Catalana’, coordinadora del cicle de joves talents El Primer Palau i del Concurs Internacional de Composició Coral de l’Orfeó Català i ha realitzat diverses publicacions entre les quals, la coordinació del llibre ‘Història Musical del Palau. 1908-2018’.

Amplia la notícia del diari La Vanguardia

Amplia la notícia al diari electrònic Vilaweb