Vés enrere Altres premis

Altres premis

Distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent

2021. Distinció Jaume Vicens Vives al projecte "Una nova etapa per al Diari de Barcelona" de la UPF.

2014. Distinció Jaume Vicens Vives al projecte Cetrencada, la publicació multiplataforma del Taller Integrat de Periodisme del Departament de Comunicació de la UPF.

2005. Distinció Jaume Vicens Vives a l'equip de Periodisme de la Facultat de Ciències Socials i de la Comunicació de la UPF per la iniciativa Jornades de Simulació Professional.

Festival Berlinale

2023. Samsara, de Lois Patiño. Premi del jurat secció Encounters. Procedent del Màster en Documental de Creació.

Festival de Locarno

2021. Sis dies corrents, de Neus Ballús. Lleopart d'or, Europa Cinemas Label, Menció especial del jurat jove independent i Millor interpretació masculina. Procedent del Màster en Documental de Creació.

Cinespaña Toulouse

2019Ojos negros, de Ivet Castelo i Marta Lallana. Prix du Meilleur noveau cinéaste.

2019Les Perseides, d'Ànnia Gabarró i Alberto Dexeus. Menció especial del jurat.

London Spanish Film

2017Julia Ist, d'Elena Martín. Millor pel·lícula. Treball de fi de grau en Comunicació Audiovisual.

MedFilm Festival de Roma

2014Sobre la marxa, de Jordi Morató. Menció especial del jurat. Treball de fi de grau en Comunicació Audiovisual.

Trento Film Festival

2014Sobre la marxa, de Jordi Morató. Premi del públic i Premi del jurat a la millor contribució tècnico-artística. Treball de fi de grau en Comunicació Audiovisual.

Festival de Rotterdam

2006. El cielo gira, de Mercedes Álvarez. Tiger Award. Procedent del Màster en Documental de Creació.

Festival de Cine Ópera Prima

2019Ojos negros, de Ivet Castelo i Marta Lallana. Premi especial del jurat. Treball de fi de grau en Comunicació Audiovisual.

Visual Cine Novísimo. Festival de Óperas Primas

2014Sobre la marxa, de Jordi Morató. Millor òpera prima. Treball de fi de grau en Comunicació Audiovisual.

Som Cinema. Festival de l'Audiovisual Català

2021. Les dues nits d’ahir, de Gerard Vidal i Pau Cruanyes. Premi del jurat al millor llargmetratge de ficció.

2018. Yo la busco, de Sara Gutiérrez. Millor pel·lícula.

Festival de Cinema d'Autor de Barcelona

2015. Les amigues de l'Àgata, de Laia Alabart, Alba Cros, Laura Rius i Marta Verheyen. Premi del públic.

2014Sobre la marxa, de Jordi Morató. Premi del públic.

Festival REC de Tarragona

2019. Les Perseides, d'Ànnia Gabarró i Alberto Dexeus. Premi Cinemart Rotterdam.

2018. Les dues nits d’ahir, de Gerard Vidal i Pau Cruanyes. Premi Eclair Primer Test.

2015. Les amigues de l'Àgata, de Laia Alabart, Alba Cros, Laura Rius i Marta Verheyen. Premi del jurat jove i Menció especial del jurat de la crítica.

Festival de Cine i Televisió Regne de Lleó

2020Les Perseides, d'Ànnia Gabarró i Alberto Dexeus. Millor llargmetratge. Treball de fi de grau en Comunicació Audiovisual.

Festival de Cine d'Albacete

2014. Les amigues de l'Àgata, de Laia Alabart, Alba Cros, Laura Rius i Marta Verheyen. Premi Abycine Indie. Treball de fi de grau en Comunicació Audiovisual.

Festival de Gijón

2019Les Perseides, d'Ànnia Gabarró i Alberto Dexeus. Premi OpenECAM Work-in-Progress. Treball de fi de grau en Comunicació Audiovisual.

Premio Iberoamericano de Cine Fénix

2014Sobre la marxa, de Jordi Morató. Millor llargmetratge documental. Treball de fi de grau en Comunicació Audiovisual.

Alcances. Muestra cinematográfica del Atlántico