Vés enrere 24/11/21: Conferència "Jordi Borràs: crònica d'un fotoperiodista compromès"

24/11/21: Conferència "Jordi Borràs: crònica d'un fotoperiodista compromès"

15.11.2021

24 de novembre del 2021

10.30 h - 12.30 h

Auditori - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Jordi Borràs és il·lustrador de formació i fotoperiodista autodidacta per vocació. És membre del Grup de Periodistes Ramon Barnils. En l’àmbit del fotoperiodisme s'especialitza en qüestions socials, amb un interès especial pels moviments nacionals i d'ultradreta que actuen tant a Catalunya com arreu d’Europa. Actualment treballa com a reporter gràfic freelance col·laborant en diferents mitjans catalans com El MónLa Mira —on desenvolupa les funcions de cap de fotografia— o la revista basca Argia, entre d’altres. L’any 2018 va publicar amb Ara Llibres Dies que duraran anys, que va ser premiat pel Gremi d’Arts Gràfiques de Catalunya que reconeix el millor llibre imprès de l’any.

Activitat organitzada pels Estudis de Periodisme de la Facultat de Comunicació.