Curs 2020-2021 Curs 2020-2021

La Facultat de Comunicació organitza una sessió de benvinguda per tal d'acompanyar l'estudiant en la transició a la nova vida universitària en tots els àmbits, com és la organtizació de la Facultat i els estudis i els recursos que us ofereix la universitat.

Aquesta sessió és obligatoria i es desenvoluparà durant la setmana prèvia a l'inici oficial de les classes (28 de setembre) i tindrà lloc a l'Auditori del Campus Poblenou de forma presencial garantint les distàncies de seguretat recomanades.

• Grau en Comunicació Audiovisual: 22 de setembre a les 15:00 h

Programa

Atenció: els estudiants que no apareguin en aquests llistats perquè s'han matriculat més tard, aniran al Grup 2

• Grau en Publicitat i Relacions Públiques: 21 de setembre a les 16:00 h

Programa

Atenció: els estudiants que no apareguin en aquests llistats perquè s'han matriculat més tard, aniran al grup corresponent de franja cognom.

• Grau en Periodisme: 21 de setembre a les 18:00 h

Programa

Durant aquesta setmana prèvia també tindrà lloc el curs d'introducció a l'economia que imparteix la Facultat d'Econòmiques (pendent de programació).