Curs 2022-2023 Curs 2022-2023

La Facultat de Comunicació organitza una sessió de benvinguda per tal d'acompanyar l'estudiant en la transició a la nova vida universitària en tots els àmbits, com és la organtizació de la Facultat i els estudis i els recursos que us ofereix la universitat.

Aquesta sessió és obligatoria i es desenvoluparà durant la setmana prèvia a l'inici oficial de les classes (27 de setembre) i tindrà lloc a l'Auditori del Campus Poblenou.

• Grau en Comunicació Audiovisual:  22 de setembre de 15 a 18:30 h

• Grau en Publicitat i Relacions Públiques: 23 de setembre de 12.30 a 14.30 h

Programa

Atenció: els estudiants que no apareguin en aquests llistats perquè s'han matriculat més tard, aniran al grup corresponent de franja segons el cognom.

• Grau en Periodisme: 20 de septiembre de 18.00 a 19.30 h

Programa

Atenció: els estudiants que no apareguin en aquests llistats perquè s'han matriculat més tard, aniran al grup corresponent de franja cognom.

Durant aquesta setmana prèvia també tindrà lloc el curs d'introducció a l'economia que imparteix la Facultat d'Econòmiques (pendent de programació).

Inici de curs de la Facultats dels Intineraris (consulteu les webs)

-Dret: 19 de setembre

-Econòmiques: 27 de setembre