Us incorporeu enguany com a nous membres d’un dels tres estudis que conformen la Facultat de Comunicació (Comunicació Audiovisual, Periodisme, i Publicitat i Relacions Públiques), en plena transformació docent. Un canvi que vol promoure una docència en permanent evolució i adaptació a les transformacions socials.

Arribeu al campus del Poblenou en un moment en què la transferència de coneixement és un element central de la nostra filosofia, amb relacions transversals entre coneixements diversos i amb acords amb moltes empreses i institucions del sector. En aquest sentit, neix Arsenal, un espai d'intercanvi i d'acompanyament en la creació;  iniciem el tercer any del Diari de Barcelona, un mitjà de comunicació multiplataforma, gestionat i fet pels estudiants dels graus en Comunicació; i adquirim i consolidem acords amb múltiples institucions culturals de la ciutat amb la voluntat de crear espais compartits per a la pràctica i la reflexió artística, creativa i professional.

Heu esdevingut alumnes de la UPF en un moment transcendent a l’hora de trencar barreres respecte al gènere i amb absolut respecte cap a la condició sexual de qualsevol membre de la nostra comunitat. La Facultat de Comunicació té un fort compromís per millorar i trobar la justa paritat i respecte que mereixen les dones, però també les persones del col·lectiu LGTBIQ+.

Volem que la nostra Facultat sigui un espai d'intercanvi del saber, de creació, de transferència de coneixement i de creixement i desenvolupament personal i professional per a cadascú de vosaltres.

Sigueu tots i totes molt benvinguts i benvingudes!

Carles Pont Sorribes
Degà de la Facultat de Comunicació