Vés enrere La UPF i empreses del sector de la comunicació funden la Càtedra Futurs de la Comunicació

La Càtedra, una iniciativa del Departament i la Facultat de Comunicació de la UPF, pretén sumar esforços entre els diferents actors del sector comunicatiu per fomentar, des de la prospectiva, la recerca col·lectiva en aquest àmbit. A banda de la UPF, la Càtedra compta inicialment amb catorze empreses i institucions fundadores, i resta oberta a altres entitats que creguin que es pot ampliar el coneixement de les transformacions en curs en el paisatge comunicatiu.

22.07.2022

El campus del Poblenou de la UPF va acollir el 20 de juliol del 2022 l'acte de presentació de la Càtedra UPF Futurs de la Comunicació, impulsada pel Departament i la Facultat de Comunicació de la Universitat. La Càtedra té com a principal objectiu sumar esforços entre els diferents actors del sector comunicatiu per fomentar la recerca col·lectiva en aquest àmbit i poder entendre els escenaris possibles i probables, en benefici de tota la societat.

Vegeu la notícia completa