Notícies Notícies

Celebració del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència 2017

La jornada oberta amb tallers organitzada pel Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions es va celebrar el passat dissabte 11 de febrer al campus de Poblenou. També es va fer entrega dels premis del concurs Wisibilízalas.

Real-time communication Barcelona meetup

An activity within the framework of the Mobile World Congress Barcelona and coorganized by the DTIC.

01.03.2017

Francesco Ronzano guanya la primera Hackathon de Tecnologies del Llenguatge en el marc del 4YFN

L’investigador del Grup de Recerca en Tractament Automàtic del Llenguatge Natural va desenvolupar l’aplicació TextDigester, que genera resums de forma automàtica.

27.02.2017

PhD scholarship in biocompatibility of electronic medical implants

In the context of an ERC Consolidator Grant recently awarded, the Biomedical Electronics Research Group (BERG) of the Universitat Pompeu Fabra (UPF) in Barcelona is seeking candidates for a PhD scholarship to carry out interdisciplinary research on the biocompatibility of electrical implants.

27.02.2017

PhD scholarship in power transfer and communication systems for electronic implants

In the context of an ERC Consolidator Grant recently awarded, the Biomedical Electronics Research Group (BERG) of the Universitat Pompeu Fabra (UPF) in Barcelona is seeking candidates for a PhD scholarship to carry out research on the design and characterization of power transfer and communication systems for medical electronic implants.
24.02.2017

How UI prototyping is helping undergrads engineer with empathy at UPF

The owners of the tool Justinmind, used in the Interaction Engineering subject, have written an article about the way we use the tool in the subject.

23.02.2017

Un centenar d’estudiants de secundària experimenten amb projectes interactius vinculats a les Enginyeries UPF

L'Escola Superior Politècnica de la UPF va acollir el 22 de febrer l'onzena edició d'Escolab, que va tenir lloc al campus del Poblenou, i en la qual van participar set grups de recerca del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions.
20.02.2017

Per primera vegada, la base de dades PHENICX anecoic avalua la qualitat de la separació de música orquestral

En un treball publicat al Journal of Electrical and Computer Engineering per membres del Music Information Research Lab. Aquest treball és part del projecte europeu PHENICX que té per objectiu transformar la manera d'escoltar la música clàssica.

20.02.2017

Com es decideix a decidim.barcelona?, és el projecte que ha rebut un dels premis a la Qualitat Democràtica 2017

Del que Vicenç Gómez Cerdá, membre del grup de recerca en Intel·ligència Artificial i Aprenentatge Automàtic,  és l'investigador principal. Es proposa desenvolupar mètodes computacionals i estadístics per  extraure  coneixement i modelar les dades recollides a la plataforma.

17.02.2017

Dos projectes del DTIC, al YOMO

El Youth Mobile Festival acull dos projectes del DTIC: EspaiStory i Música, Tecnologia i Intel·ligència Artificial.